De babykamer

het heeft even geduurd, maar hier is Liv haar kamertje, toen het bijna af was. Inmiddels heb ik op het raam "plakvlinders" geplakt en aan het plafond hangen ook vlinders. Op het grote oranje kleed staat een hele grote schommelstoel. Liv heeft de mooiste kamer bij ons in huis!

Ledikantje en de deur naar het verwarmingshok

de andere hoek, je ziet de afwerklijsten nog op de grond liggen. Kijk ook eens naar mijn super praktische luieremmer!!

De commode, met nog de afwerklijsten eronder en de "werkradio"

Van deze lampen heeft ze er elk 2. Het thema is rupsen en vlinders.

quote: niekie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-04-2007 21:59:31'));

Hoi Pliep,,

Dank je voor je compliment.  We krijgen er ook heel veel leuke reacties op. Toen we eenmaal wisten dat we een meid kregen wilde ik ook een roze kamer. Jouw kamertje vind ik ook heel leuk. Ik heb ook nog gekeken naar dat behang met die grote eend. Ik vond het trouwens wel vrij prijzig. Maar als het een jongen had geweest dan had ik het blauw met geel gedaan en had ik waarschijnlijk ook hetzelfde behang gehad. Ik vind het zo stoer!!

Groetjes Niekie

Ik vond het behang ook te duur hoor! Ik heb gewoon mijn artistieke schoonmoeder ingeschakeld en een paar tubetjes verf!

hoihoi!

Ons huisje hebben we nu een jaar.. en we wisten niet dat er al snel een kleine zou komen; dus de babykamer zou een werkkamer worden. Eén muur is een beetje ja, een zandkleur.. de rest wit. Maar alle accessoires zijn rood en oranje! Ik ben heel lang op zoek geweest naar een rood badje.. maar kon alleen die hele dure van bebejou vinden.. Dus t is gewoon een witte geworden. Sam heeft dus een eigen kamer.. maar slaapt nog gewoon bij ons! Voor t gemak staat op onze slaapkamer ook de commode.. en ook z'n badje en tummytub.. Goed.. Dit komt nog wel..
Ik loop met hem wel eens z'n kamertje binnen en vertel hem dan dat dit alles van hem is.. maar bij ons vind ie het denk ik nog gezelliger!

Hele leuke kamertjes trouwens! We zijn best creatieve mama's!

Groetjes, Margreet en Sam

Terug
Bovenaan