De babykamer

Haha!

Ja die muggen komen er vast snel aan!

Maarreh, Anne trekt de klamboe haar bedje in en gaat er dan op sabbelen. En 's nachts weet ik natuurlijk niet wat ze er dan verder mee uitvreet. Dat ding hing er vooral voor de sier, maar van korte duur.

Groetjes,
Natasja

quote: Natas 24 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-03-2007 20:29:35'));

Haha!

Ja die muggen komen er vast snel aan!

Maarreh, Anne trekt de klamboe haar bedje in en gaat er dan op sabbelen. En 's nachts weet ik natuurlijk niet wat ze er dan verder mee uitvreet. Dat ding hing er vooral voor de sier, maar van korte duur.

Groetjes,
Natasja

dan maar een hor voor het raam!

Kyna deed dat trouwens ook als baby: ze trok dan steeds meer van de klamboe haar bedje in. Ze had 'm zelfs een keer om haar nek toen ik haar 's ochtends uit bed haalde!

Echt waar! Kan ik jouw huis hiervandaan ook zien dan?
Ik kan helaas geen babykamer foto's plaatsen omdat deze niet op internet staan.
Maar Finn zijn kamertje is wit met oranje.
Kun je trouwens ook foto's plaatsen vanuit je harde schijf?

quote: mirjam78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-03-2007 15:15:42'));

Echt waar! Kan ik jouw huis hiervandaan ook zien dan?
Ik kan helaas geen babykamer foto's plaatsen omdat deze niet op internet staan.
Maar Finn zijn kamertje is wit met oranje.
Kun je trouwens ook foto's plaatsen vanuit je harde schijf?

Mijn huis is aan het einde van de steeg, op de hoek. Je kijkt dus tegen de achterkant van ons huis aan. Maar om naar binnen te gluren heb je wel een verrekijker nodig!

Hoi Pliep,,

Dank je voor je compliment.  We krijgen er ook heel veel leuke reacties op. Toen we eenmaal wisten dat we een meid kregen wilde ik ook een roze kamer. Jouw kamertje vind ik ook heel leuk. Ik heb ook nog gekeken naar dat behang met die grote eend. Ik vond het trouwens wel vrij prijzig. Maar als het een jongen had geweest dan had ik het blauw met geel gedaan en had ik waarschijnlijk ook hetzelfde behang gehad. Ik vind het zo stoer!!

Groetjes Niekie

Terug
Bovenaan