De Biegtbank: welke leugens vertellen we onze kids ...

.....ben ik weer .........
......... wat mij dus op een leuke anekdote brengt.

Mijn broertje wilde vroeger ook van alles. Hij was een jaar of 3, of 4. Mijn moeder dacht er ook met een smoes vanaf te komen dat ie iets niet kreeg omdat het geld op was. Zegt ie: "dan haal je het toch gewoon uit de muur.....". De slimmerik!

Hier niet zo heel veel leugentjes,maar ook deze mama ontkomt er soms niet aan.
Idd,dat alle kindjes gaan slapen(terwijl broerlief gewoon nog even mee gaat naar beneden 's avonds,haha).
Over snoep wat op is of zo lieg ik niet,nee is nee omdat ik dat zeg.
Groetjes Tanja

haha, geweldig om te lezen wat we allemaal 'verzinnen'

Bumba slaapt (als het af is gelopen)
Speciebonen zijn groene frietjes
Donker buiten dan is het licht uitgedaan\
op papa's neus drukken dan wordt ie wakker (met het gevolg dat ze nu bij iedereen die de ogen dicht heeft, inclusief poppen, op de neus drukt....

Lisenka mv Tessa & Meike

wat een leuke topic zeg

De meeste leugentjes van mij zijn al genoemd,

Als Tess bij de paarden wil kijken en het  komt mij niet uit dan zijn net even een eindje aan het rijden.

Nee nick je kan niet op je quart rijden want de benzine is op.

Als hij niet naar school wil (komt gelukkig bijna nooit voor) als je niet op school komt dan gaan je vriendjes huilen.

Mijn vader heeft Tess geleerd dat je navel een pepernootje is, nou wil ze bij iedereen kijken.

In het bos wonen kabourtjes, en als hij vraagt waar dan zijn ze net hun huisje ingegaan.

Tanden worden opgehaald door de tandenfee en die maakt er kaboutergebitjes van.

Zo genoeg gelogen

Oei,.. ik kan er zo snel niet opkomen,..

Ik zeg eigenlijk altijd de waarheid.

Ik zeg hem gewoon altijd op een begrijpelijke manier waarom iets wel of niet mag. Als hij een beetje tegensputtert is het een kwestie van even afleiden met iets anders, maar over het algemeen neemt hij genoegen met mijn antwoord (en zo niet, jammer dan, moet hij het tóch mee doen haha)  

Dus als hij iets wil hebben in de winkel en mama zegt; mama's centjes zijn op dan tsja,.. dan is gewoon écht wéér de maand te lang!!  

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan