De box eruit!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

omdat we de box nooit meer gebruiken, hooguit als speelgoedopslag, heb ik hem gratis op mp gezet en binnen een uur was de advertentie al meer dan zestig keer bekeken.Hij si voor drie kinderen gebruikt en we durfden er geen geld meer voor te vragen. Morgen wordt hij opgehaald dus nu staat hij ingeklapt en afgesopt in de woonkamer. Wat een heerlijkheid, dat grote ding weg. Wie heeft de box nog meer weg gehaald???

groetjes van Marloes

Hoi Marloes,

Je zal wel opeens een lege plek hebben in de kamer. Marissa speelt nog veel ind ebox en ze vindt het vaak best lekker. Hier blijft hij dus nog staan want het geeft haar rust en ik heb ook even mijn handen vrij. Tegen de tijd dat hij wel weg gaat dan bestellen we een koloniale speelgoed kist met haar naam er op voor in die hoek

groetjes Linda

Hoi hoi,

Toevallig hebben wij gister de box weggehaald! Justin wou er gewoon niet meer in. Ik heb op die plek nu een tafeltje met twee stoeltjes neergezet, zodat dat echt justin's plekje is.

groetjes mirjam

Ik zat laatst ook te denken, zullen we de box wegdoen? Maar Daniëlle zit toch gemiddeld nog wel een uurtje (of soms 2 uurtjes) in de box dus dat vind ik toch wel handig vooral als ik aan t koken ben en manlief nog niet thuis is.

Groetjes van Sonja

Hier wordt de box nog iedere dag gebruikt. Dylano zit er 3 dagen zo en zo wat lang in. 45min tot 1uur. Dan ben ik aant schoonmaken. Als ik stofzuig (iedere dag dus) zit hij er ook in. En als ik daarna nog moet dweilen moet hij er ook ff wat langer in. Ik probeer wel dat ik niet hoef te schoonmaken én te dweilen, want dan moet hij er naar mijn gevoel te lang inzitten.

De box gaat voorlopig nog niet weg, want over 10wk wordt onze 2e geboren.

Moet nu gauw gaan want Desperate  Housewifes is begonnen

Liefs Debby.

Helaas gaat het ding nog niet weg. In januari komt de 2e dus voorlopig boxen we nog even!

gr.Ing

Sinds Jurian kan lopen is de box eruit, nu zo'n 2 maanden.
Heerlijk, die ruimte.
Alleen van korte duur, over een week of 6 staat ie er weer voor nummer 2!

Lfs,
Janet
Mv Jurian 06-07-2007
30 weken zwanger van nr 2

Terug
Bovenaan