De box eruit!!!

De box blijft hier voorlopig nog wel staan! Bas zit veel in de box en vindt dat negen van de tien keer prima.
Bas is zo vreselijk ondernemend...Ik kan gewoon niet de hele dag achter hem aanlopen. We hebben alletwee rust als hij in de box zit.

Maar eerlijk is eerlijk, het zou qua ruimte heerlijk zijn als hij er wel uit ging!

Groetjes, Karin

Hoi,

Vinz zit nog meerdere keren per dag in de box. Hij vind het helemaal niet vervelend en gaat lekker spelen of   naar de tv kijken(met z'n grote zus mee). Dan kan ik inderdaad schoonmaken of andere dingen doen Van . Als het even kan zet ik hem als ik aan het koken ben ook in de box. Hij kan prima aangeven wanneer hij eruit wil, dan gaat ie staan en roepen. Maar hij speelt rustig een half uur tot uur in de box.
We hebben hier 2 honden en een kleuter rondlopen, dus in de box zit ie rustig en veilig(m.n. voor zijn zus), hij lijkt dat zelf ook in te zien haha.

Maar ik kan er echt naar uitkijken als het gevaarte eindelijk uit onze woonkamer is, we hebben niet zo'n grote woonkamer dus de box is erg aanwezig...
Toch hou ik hem er voorlopig maar in, want hier wordt hij dus nog veel gebruikt.

Groetjes Marije

Grappig om te lezen dat er nog veel mensen de box hebben staan..
Jennifer was er met 11 mnd niet meer in te krijgen en na haar 1e verjaardag hebben we hem al weg gehaald.. ik baal er soms wel van want ik kan geen vaatwasser uitruimen of madam staat er weer bij.. hihihi...wel lief hoor want ze wil graag 'helpen'....

gr. Ilone

puck is ruim 15,5 maanden maar we gebruiken de box nog steeds!

tot 10.00 uur speelt ze in de box en kijkt tv als ik aan het stofzuigen/schoonmaken ben.
daarna is het lekker ravotten. na het middagslaapje zet ik haar er ook in, even half uurtje bijkomen van het tukkie en lekker een banaantje o.i.d. eten met mama.  daarna lekker eruit en spelen of naar buiten boodschappen doen etc.  

als ik ga koken zet ik even babytv aan en gaat ze er ook in. dit ook omdat ze onze hond errug interessant vind en het liefst de hele dag achter haar aanloopt en aait. dit vind de hond niet zo leuk, vandaar dat ze regelmatig in de box zit.

groetjes!
debby (mv puck 8-6-07)

Wij hebben de box nu een week of twee geleden weggehaald. Maaike wilde er eigenlijk niet meer in staan en om hem te laten staan tot de tweede (gaan we nog steeds vanuit) er is dat vonden we toch ook wel lastig. Vorig jaar hebben we met kerst geen boom kunnen zetten omdat de box op de plek stond en dit jaar wil ik wel graag weer een boom. Dus de box is tijdelijk (hopen we) naar boven verhuisd.

Groetjes
Inge

Ik ben sterk aan het twijfelen om de box boven te zetten totdat de tweede er is (eind maart) want ik heb nooit een grote kerstboom gehad doordat we altijd klein woonden en nu zou het wel kunnen als die box maar uit de weg is!
Dus ik denk dat ik binnenkort de box op zolder ga zetten.

groetjes Maris

Hoi!

Wij hadden afgelopen zondag de box van Tara opgeborgen. En tegelijk ook haar kinderstoel van de Ikea (ze heeft nog een soort Trip Trapje waar ze nu in zit), haar wipstoeltje die op haar kamer lag te verstoffen, haar badje met standaard en heel veel speelgoed. Ons huis en haar kamer zijn ruimer geworden, maar het voelde wel raar, alsof ik met deze opruiming haar babytijd heb afgesloten ..... hadden andere mama's dat ook?

Groetjes,
Shivana

hoi heb dit topic nog maar even opgezocht,ik zit er ook sterk aan te denken om de box eruit te halen maar kan het niet over mn hart verkrijgen   weer iets afgesloten denk ik dan.maar anouk zit er nooit meer in,alleen haar speelgoed.aan de andere kant krijg ik wel weer meer ruimte in de kamer.ben zo,n twijfelkont.
zo moest dit even kwijt.

gr petra

Terug
Bovenaan