de eerste...

Ik ben dus de eerste die uitgerekend is in maart 2012! Hopelijk volgen er snel meer! Voor wie dit dan ook mag lezen...ik ben 27 jaar en waarschijnlijk 3 maart uitgerekend van ons 2e wondertje! Mijn dochter is net 2 en zal dan bijna 3 zijn. Ik ga morgen bellen naar de vk voor de eerste afspraak met echo!!!

Liefs ciomama

Hey Ciomama,
Zag toevallig je berichtje op dit forum. Ben echt heel erg blij voor je. Natuurlijk stiekem een beetje jaloers, maar gun het jou ook zo erg! En... als het deze maand lukt, word ik nog een maart-mama.
Ik wens je veel plezier op dit forum.
Liefs Chantal

hee lieve schat,
nogmaals van harte gefeliciteerd!! geniet er lekker van!
als het voor ons deze maand raak is dan zou ik ook nog een maart mama worden, ergens eind maart! dus het kan nog...samen een maart mama zijn..
liefs en xx

@melian.. voel me tot nu toe prima! Ben wel snel moe, maar ik ben ook aan vakantie toe. Verder een enorme trek en 's avonds een opgeblazen gevoel. Geen echte klachten dus, gewoon een heerlijk zwangergevoel!!! En jij? Schiet al lekker op hé?! Heb je de 20 weken echo al gehad?

@ neomi...ik hoop echt dat je voor 6 augustus ook zwanger bent!!! Maar samen in maart uitgerekend zijn is nog leuker natuurlijk!!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan