de eerste...

Hoi,

echo was nog maar iets heel kleins te zien. Volgens de vk had ik het zelf goed en ben ik rond de 4 weken.

De pijntjes in de onderbuik zijn een stuk minder, en nu weet ik niet of dat een goed teken is of ik me druk moet maken. Maar wel heb ik heel gevoelige borsten.
27 juli mogen we terug voor nog een inwendige echo. Dan is er volgens de vk al meer te zien en kunnen we het hartje horen. Mijn man en ik vinden het allemaal erg spannend.

Liefs Peet

Fijn dat alles nu goed is! Het klinkt misschien raar, maar je kan niks anders doen dan wachten. Ben je net zwanger, is het wachten op je nod voorbij, begint het volgende wachten haha. Het wachten op de eerste echo, het wachten op de volgende, de 20 weken echo, de bevalling, de eerste keer doorslapen, het eerste tandje, het eerste hapje fruit en ga zo maar door! Het is gewoon een grote wachttijd haha. Proberen afleiding te zoeken helpt het beste kom ik achter. En weet je..straks kijk je terug en denk je waar is die tijd gebleven?!! Een heerlijk cliche maar o zo waar! Maar voor nu is het fijn dat je kleintje het goed maakt en geniet ervan meis!!!

Liefs ciomama

Hoi mama,s

hier ben ik dan weer even.
We hebben toch onze familie al verteld dat we zwanger zijn ook omdat we al een miskraam hiervoor hebben gehad.
Mijn familie is echt top, ze leven erg met ons mee. Woensdag hebben we de 2de echo. We vinden het heel spannend. Klinkt misschien stom maar ik voel me echt zwanger zo anders dan de vorige keer. Merk dat mijn lijf flink aan het werken is vooral in mijn buik rommelt het goed. De moeheid lijkt wel erger te worden maar ik werk in een keuken dus de hele dag staan en lopen. Na het werk val ik als een blok in slaap. Heb laatst nog met mijn man moeten lachen. Ik was aan het huilen en weet echt niet waarom. En een seconde later lachte ik. Deze omslag heb ik best vaak en huil zonder reden. Wel ben ik nog bang dat het misgaat. We zien wel hoe het gaat lopen. Woensdag horen jullie meer.

Liefs Peet

Hoi mama,s

in een woord wow. We hebben het hartje zien kloppen echt zo bijzonder ik moest toch even een traan laten. We zijn rond de 7 weken en half maart uitgeteld.
Nu pas durf ik te genieten en ben zo trots. Gelijk nadat we bij de vk weg zijn gegaan naar onze ouders geweest. Onze vreugde moesten we delen en wat zijn de grootouders trots. 22 augustus hebben we weer een echo ben zo benieuwd hoe die zal zijn. Dan is het al echt een minimensje. Vrijdag ga ik mijn petekindjes vertellen dat ze een neefje of nichtje krijgen. Vraag me af hoe die 2 zullen reageren. Mijn zus is ook echt trots. Krijg van haar de babykamer. Erg bijzonder omdat hier mijn petekindjes in gelegen hebben. Wens jullie allemaal een goed verloop van de zwangerschap en zal regelmatig nog eens een berichtje achterlaten.

Nu duik ik toch echt mijn bed in moet morgen werken.

Liefs Peet

Terug
Bovenaan