de kilo's

Maar moet er wel bij zeggen dat ik de 1e 2 weken van mijn zwangerschap in het zonnige turkije zat en me te buiten heb gedaan aan heerlijk eten... Zal vast ook meespelen

Jeetje wat valt het bij jullie allemaal mee zeg. Ik moest vorige week op de weegschaal bij de verloskundige en schrok me kapot. Weeg al jaren tussen de 60 en 65 en was nu ineens 71,7kg. En ik ben nu op vakantie en ben niet cht van plan mezelf veel te ontzeggen.

Ben al boos dat ik eindelijk op curacao ben en nu mag ik alleen pina colada virgin!! Ik ben geen drinker maar je komt gewoon naar curacao voor de pina colada.

Het is mijn 1e zwangerschap maar ik merk nu wel dat mijn darmen zijn opgezet en mijn buik daardoor ronder is en omhoog zit, ook heb ik geen taille meer.

Ik eet veel fruit per dag(hier ook lekkere watermeloen) maar toch...

ooooo wat ben ik jaloers op jou, niet op je kilo's maar wel op de plek waar je zit
geniet er maar lekker van en die pina colada die ga je over een paar jaar maar eens halen :)
xxxx

haha FFoontje toch, meen je dat nu echt dat je alcohol mist? Ik kan normaal best een wijntje slurpen, maar heb hier nu totaal geen zin in..haha

Meid geniet lekker van jullie vakantie, Curacao is heerlijk en er zijn genoeg andere lekkernijen, neem op t strandje Porto Mari maar eens een ICE coffee...hmmmmm krijg er nu al zin in!!!

Veel plezier nog!

Wat een vervelend plaatsje! Me broertje zit er nu ook voor 2 jaar (marinier..) oh oh wat naar!

Nee alcohol mis ik ook niet zo erg maar de carpaccio, de biefstuk de filet americain... Ohhhh dit is mijn tweede kerst op een rij dat ik zonder zit hahahahaha

haha ja dat herken ik meer, ik moet soms nadenken wat ik wel en niet in mijn mond stop..ben ik brood aan t smeren voor mijn man en dan denk ik hmmm lekker plakje rosbief...euh oh nee!! niet doen..haha

Maar ach, als zou ik op water en brood moeten leven, dan nog zou ik het er voor over hebben!

Hier ook al paar kilo aan gekomen maar ben eerst 12 kilo afgevallen en toen ik zwanger wad direct gestopt met dieten dus alweer direct 3 kilo aangekomen dus weer niet of van zwangerschap of gewoon omdat ik niet heb afgebouwt met dieten...nou ja is voor goed doel!!

@ alle mama's ik geniet ook voor jullie echt waar!! Ik wordt voor jullie allemaal een beetje bruin en eet lekker veel gezonde dingen.

@yosha nee ik mis geen alcohol. Als ik 1 x in de week een wijntje dronk is het veel. Maar toen we boekte was ik nog niet zwanger en keek ik uit naar de echte pina colada en het duiken. Pina colada Virgin is ook lekker maar anders. En snorkelen is ook leuk maar anders. :(

Ik klaag niet heb het er voor over.

Maar ik haat mijn man en alle mensen om me heen iedere keer weer.

Terug
Bovenaan