de kilo's

Met 8 weken één kilo erbij. De vorige keren viel ik de eerste weken juist 2 kilo af. Maar ja, als je elke avond een halve leverworst of een zak wokkels (alles, als het maar hartig is!) naar binnen werkt.... ga je natuurlijk geen kilo's van afvallen.

Dus dat is deze keer wel anders, die eetlust naar hartige dingen op momenten dat ik niet misselijk ben.

ja dat dacht ik ook gelijk, neem liever een ander hartig hapje, maar geen leverworst hoor
er zijn vast nog genoeg andere dingen die je lekker vind

Ik ben pas heel kort zwanger, maar meteen ff op de weegschaal gaan staan. Wil het zelf een beetje bij houden. Ben ruim 2 kilo lichter dan een maand geleden... dus dat is een mooi begin :)

Bij mijn eerste kwam ik slechts 8kilo aan en was het na de eerste week alweer kwijt. Hoop zo dat het dit keer weer zo gaat, we zullen zien!

ben nu 9 wk en 2dagen en ben 2,5 kilo aangekomen.....gelukkig:)ben vast de enige die het geweldig vind dat ik nu groei omdat ik altijd ondergewicht heb en voor de zwangerschap nergens van groeide maar nu eet ik nog meer als mn vriend....dus laat de kilootjes maar komen:phahaha

Terug
Bovenaan