DE KLUS - BABES

Hier ook nog niets positiefs! Ik ga er dan ook maar vanuit dat ik komende donderdag ook gewoon ongi word.
Zondag nog maar eens een testje doen (haha, kan het toch niet laten)1 End an wacht ik gewoon tot mijn NOD!

hele veel succes allemaal!

Roos

Hoi Linda,
De klusbabes zijn een stelletje meiden uit het topic: eerste ronde, eerste kindje, dus vandaar dat niemand verder is dan een maand of 4...........zijn gewoon met zijn allen ongeveer tegelijk begonnen om te proberen kindjes op de aarde te zetten, en zoals je kunt lezen gaat dat niet altijd zonder slag of stoot.
Ik zelf heb wat afstand genoemen, en kom zo nu en dan eens buurten, wij zijn na 3 ronden al de medische molen in gewipt..............WHAHAHA!!!!! Ik heb geen eigen cyclus dus moet met hormonen opgewekt gaan worden, anyway, lang verhaal!
Groetjes Rimke

Hey Rimke,

Bedankt voor de uitleg, ben weer bij. Pas blijkbaar goed bij de omschrijving, 1e kindje, nu 2e ronde. Je bent er gelukkig wel op tijd achter gekomen dat je geen eigen cyclus hebt of wist je dit al voordat je kinderen wilde? Maar jammer dat het niet op de 'gewone' manier kan.

Groetjes, Linda

Hoi lieve rimke

Lekker jong kippetje van me whahaha. Wat lief dat je reageert, het is idd klote dat je lichaam je zo voor de gek kan houden. Ben benieuwd hoe het dinsdag verloopt voor jou, zal aan je denken. Doei meis

hele dikke kus happy

Hoi roos,

He verdorie wat jammer ..... misschien iets te snel? Zal blijven duimen hoor!!!!! Succes de komende dagen

xxx happy

Terug
Bovenaan