DE KLUS - BABES

Hoi Happy (en de anderen ook natuurlijk),

Ik vind het niet erg dat je me Linda 2 noemt, is er tenminste een beetje verschil. Heb me  aan de lijst toegevoegd als Linda_84. 31 augustus is mijn NOD. Heb vandaag mijn ei, dus vandaag (en gister ook natuurlijk) goed klussen. (Wat doe ik hier nog ). Zag dat ik gelijk was met Petra.
Helaas Happy dat je onverwachts toch nog ongesteld bent geworden. Niet echt fijn. Hoop dat het volgende ronde beter gaat.
Vind het ook leuk om met iedereen mee te gaan leven, met hopelijk dan goed resultaat natuurlijk.

Groetjes, Linda

Hoi linda 2

Zag je op de lijst staan!!! Dat worden spannende dagen he aan het eind van de maand. Jeetje zeg ..... vandaag je ei ...... en rap aan de klus. Heb je gisteren toch ook wel gedaan he want, de dag voor je eisprong ben je het vruchtsbaarst. Heel veel succes en flink aan de klus he ...... veel plezier hihi

xxx happy

He lieve Happy!

Gatsie...wat lees ik nu toch! Jij!!!!!!!! Balen zeg, vooral omdat je het niet ahd zien aankomen! Ik hoop echt heel hard dat voor jou drie maal scheepsrecht gaat gelden!

Ik ben vandaag wat minder misselijk! Maar kan me niet inhouden. Dadelijk ga ik dus even een plasje doen en een Matcare testje! Zal suwieso wel negatief zijn. Maar zet me dan wel weer even met beide beentjes op de grond!

Roos

Hoi roos,

Bedankt meid, had het idd niet zien aankomen. Spannende dagen joh voor jou, nog zes dagen he ..... ga jij ff lekker plassen meid, we horen het wel he ....... succes

liefs happy

We hebben zeker goed geklust gisteren. Ben benieuwd naar de test Mamaroos. Hoop toch voor je dat hij positief aangeeft. Sta je dan misschien niet helemaal met beide benen op de grond, maar dat is niet erg.

Groetjes, Linda

Lieve, lieve , lieve meiden

Ik wil jullie echt onwijs bedanken voor jullie steun en lieve woorden !!!!! Zat er echt doorheen en nu gaat het wel weer ....... nieuwe ronde, nieuwe kansen. Vind het echt waanzinnig dat iedereen zo meeleeft. Heb het niet eerst met mn vriendinnen besproken maar met jullie. Ik ga nu voor de rest duimen die bijna hun NOD hebben ......

liefs happy xxxxxxxxxxxx

Meisje Happy!
Wat lees ik nu!! Ben je ongi geworden? Dat is effe flink balen zeg, irritant dat je niet van je eigen lijf opaan kunt he? Maar wat ik ook tegen Bambi zei: ons kindje komt echt wel, dus koppie op en door naar de volgende ronde.........
Ennuh, het is wel lekker fraai dat je me een oude muts noemt.......!!!
Whiihi!!!
Kus!!!!

Ik heb even een vraag, als ik zo in de lijst kijk waar iedereen zijn NOD in heeft gezet lijkt het wel alsof de kans errug groot is dat je voor je 5de ronde zwanger bent, want daarvan zit niemand er meer bij. Is dit toeval of verplaatsen die zich dan als snel naar het andere forum: als zwanger worden langer duurt?

Terug
Bovenaan