Het is juist wel fijn dat de meiden vrij hebben. Ik hoef nu niet meer 4x per dag naar school heen en weer en 's morgens hebben we alle tijd van de wereld.
Dinsdag en woensdag zijn ze lekker 2 dagen bij opa en oma.
Mijn man neemt dinsdag ook vrij en we zijn zijn van plan het er nog even lekker van te nemen met z'n tweeen.
We willen met ons bootje weg en lekker gaan zwemmen/zonnen bij een nabijgelegen recreatiegebied. Qua weersvoorspellingen moet dat wel goed komen.
's avonds willen we samen uit eten gaan.
Het zal voorlopig wel de laatste keer zijn dat het ervan komt.
Gistermiddag en avond hadden we een feestje.
Tegen het einde liep mijn schoonmoeder een bekende tegen het lijf. Dit was een wat oudere vrouw. Ze spraken over mijn zwangerschap en daarbij liet deze vrouw zich ontvallen dat ze wist wat het geslacht van dit kindje zou zijn.
Ook zei ze dat ik niet bang hoefde te zijn dat ik op de verjaardag van onze oudste dochter (13/7) zal bevallen. Ik ben de 8e uitgerekend, maar zij was heel stellig in haar mening dat ik voor die tijd zou bevallen.
Ik vond dit wel opvallend aangezien onze andere kinderen 6 en 5 dagen later kwamen.
Ik ben er daardoor tot nog toe vanuit gegaan dat ik niet voor half juli zou bevallen.
Sterker nog, deze vrouw wenste me succes voor het einde van deze week!!
Ik wist niet echt wat hiervan te denken, maar toen ik kort daarna een dochter van het bruidspaar sprak (" ik zou er toch maar heel serieus rekening mee houden, ze heeft het nagenoeg altijd goed"

was ik toch wel van mening dat het ze het best bij het juiste eind kon hebben.
Ze heeft het geslacht op een briefje geschreven en dit aan mijn schoonmoeder meegegeven, ben benieuwd.
Natuurlijk het blijft 50% kans, maar ze was zo stellig...
Heeft iemand van jullie soortgelijke ervaringen? en zoja, kwamen dergelijke voorspellingen uit?
Daar ben ik erg benieuwd naar.
Toch wil ik me niet teveel op het einde van deze week focussen want het is ook helemaal niet ondenkbaar dat de kleine nog gewoon 2 weken op zich laat wachten.
We wachten het af.