Hoi hoi,
Hier maar weer eens een berichtje van mij.
Inmiddels 38+2 dagen zwanger.
Ik heb net een forse verkoudheid achter de rug en ben een paar dagen mijn stem kwijt geweest. Met 2 kinderen om je heen erg vermoeiend moet ik zeggen.
Maar gelukkig zijn die klachten op zijn retour en krijg ik meteen m'n energie weer terug.
Tijdens de eerdere 2 zwangerschappen wilde ik elke avond om 21:00uur mijn bed al in, maar nu wordt het gerust 23:00uur of later en heb ik nergens last van.
Dinsdag weer op controle geweest bij de verloskundige.
Qua groei dacht ze wederom dat het kindje niet al te groot was (voelde aan als 36 wkn i.p.v. 38 weken). Maar gezien mijn voorgeschiedenis (2x werden onze kinderen "klein" geschat, maar bleken het zevenponders), denkt ze dat het wel mee zal vallen.
Het schijnt door mijn sterke buikspieren te komen dat ik een klein buikje heb.
Nu nog zien of het na de bevalling nog steeds zulke sterke buikspieren zijn......
's Nachts slaap ik ook nog heerlijk. Ik hoef er praktisch nooit uit om te plassen, en dat is gezien mijn zwangerschapsduur toch wel een uitzondering, denk ik.
Bij onze jongste had ik al vanaf week 37 weken volop voorweeen en desondanks werd zij "pas" bij 40+5 wkn geboren.
Nu voel ik nog helemaal niets. Dat sterkt me niet in de hoop dat deze kleine uk misschien nog voor de uitgerekende datum gaat komen.
Ach, zoals ik me momenteel voel houd ik het ook nog wel een poosje vol.
Alleen het vocht vasthouden, dat is echt nieuw voor me en maakt wel dat ik me afentoe allesbehalve charmant voel.
Vanaf morgenmiddag hebben onze meiden schoolvakantie dus hoef in elk geval al niet meer 4x per dag naar school heen en weer.
Ik wens iedereen heel veel sterkte met de laatste loodjes. Nog even en dan hebben we ons wonder in onze armen. Ben zo benieuwd!!!