De laatste loodjes, het aftellen is begonnen, de kwaaltjes ook..

hoi hoi,

Jee wat spannend zulke voorspellingen!!!
Probeer je idd niet al te veel op die voorspelling te focussen, anders valt het misschien wel heel erg tegen.
Bij mij is het juist anders voorspeld... Bij mij hebben ze gezegd dat ik rekening moet houden met 41 wkn... Dus ik mag dan nog een week of 3....
Nou ja...als het zo is, dan is het zo... maar van mij mag het eigenlijk nou ook wel gebeuren hoor.. hahah
Hier moeten de kids nog 1 weekje naar school.
Dus ik zal ook blij zijn als mijn kleine mannetje volgende week lekker vakantie heeft en we 's ochtends niet meer zo hoeven te haasten.
Gewoon geen wekker zetten en maar zien hoe laat we wakker worden.... Heerlij vooruitzicht!!

Wat lekker dat je morgen een heerlijk dagje hebt met je mannetje... Gezellig ff nog genieten met zijn tweetjes... Heerlijk!!!!
Van dat grote genieten met zijn tweetjes komt hier w.s. niet zo heel veel meer van, want mijn man is druk op zijn werk en de weekeinden zitten volgepland met feestjes... Erg leuk overigens, maar dat met zijn tweetjes zit er dus niet meer in...
Maar dat komt nadien wel weer... De oma's staan al in de rij om op te passen haha...

Ik ga weer ff aan het werk, want ik heb last van een heel bekend kwaaltje zo op het laatst.... NESTELDRANG!!!! Niet normaal meer gewoon!!!! Word soms gek van mezelf.. haha

Groetjes,
mama Peet

Terug
Bovenaan