de laatste loodjes (nog 3 dagen)

poe poe, de laatste drie dagen   totdat ik ben uitgerekend.
Spannend allemaal hoor, alhoewel ze hebben gezecht dat ik rekening moet houden dat ik langer door kan lopen.
Mijn lijf is de laatste dagen heel erg aan het veranderen, rommelen in mijn buik, pijnlijke rug en regelmatig harde buiken.

Nog ff afwachten!

Wie nog meer de laatste dagen?

Ik ben nu 4 dagen overtijd... zondag rommelde het wat dus dacht dat het begon maar bleek toch niet zo te zijn...
Het is voor mij ook de eerste dus weet ook niet precies wat ik moet voelen...

succes met de laatste loodjes!!!

hoi,
ik moet nog twee dagen tot uitgerekende datum,spannend hoor!
en heb nu ook regelmatig harde buiken en af en toe voorweeen.
kunnen niet wachten tot de kleine er is.
voor wie nog meer in het zelfde schuitje zit,hihihi.......
veel succces met het wachten en natuurlijk met de bevallling.
groetjes jose.

Heej dames,
Ik zit niet in de laatste dagen, maar wel de laatste weken, telt dat ook??
Ik ben a.s. donderdag 38 weken zwanger en heb sinds vorige week al steeds "rommeltjes" in mijn buik. Voorweeën, krampjes en heb geen behoefte meer aan bezoekjes/telefoontjes etc....
Van mij mag t nu ook wel komen!! Ben niet die buik zozeer zat, maar meer dat je telkens het idee hebt dat t is begonnen en dan weer niet......

Wens jullie allemaal nog even succes en sterkte met de laatste loodjes!!

Gr.

Hallo allemaal,

Hier ook nog iemand van de 'laatste dagen'. Het is eigenlijkt niet eerlijk, want ik ben 'pas' 37,5 week, maar krijg a.s. vrijdag een keizersnede. Dat is natuurlijk wel een ander verhaal dan dat je aan het wachten bent wanneer het gaat gebeuren, maar ik wilde toch even reageren.

Ik vind het namelijk ook wel erg spannend en een raar idee, dat we weten dat we van het weekend ons kindje in onze armen hebben (als alles goed gaat natuurlijk!). Dat we weten wat 'het' is, hoe hij/ zij heet, hoe het eruit ziet, of hij/ zij op een van de andere kinderen lijkt (dit is nl. de 3de). Maar ik moet eerlijk zeggen, dat hett wel fijn is om een de datum te weten. Kan me nog herinneren van de vorige twee dat ik constant aan het wassen/ strijken/ schoonmaken was 'voor het geval het zo gaan beginnen'.

Nou meiden, allemaal heel veel succes, sterkte en natuurlijk ook nog proberen te genieten van de laatste loodjes. Straks moet je je kindje delen met anderen en nu  is 'ie nog lekker van jou alleen. Ik miste dat getrappel wel, hoor!!

Liefs,
Doornroosje

Hoi doornroosje,

Wat spannend voor je dat je al weet wanneer je je kindje gaat krijgen.
Mag ik vragen waarom je een keisersnede gaat krijgen?
Ik ben vanmorgen trouwens nog bij de vk geweest voor controle en alles was goed, kleine is weer iets verder ingedaald en ligt er goed voor.
Nog steeds is alles zeer gevoelig en rommelig maar nog geen echte tekenen dat het gaat gebeuren.
Zeg, succes he voor straks en ook voor jou, geniet ze!

Groetjes Anouk

quote: vraagje_nu reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-11-2008 12:48:36'));

Ik ben vanmorgen trouwens nog bij de vk geweest voor controle en alles was goed, kleine is weer iets verder ingedaald en ligt er goed voor.
Nog steeds is alles zeer gevoelig en rommelig maar nog geen echte tekenen dat het gaat gebeuren.
Zeg, succes he voor straks en ook voor jou, geniet ze!

Groetjes Anouk

Heey Anouk

Ik ben ook net nog bij de VK geweest en hier was ook alles goed... lag muurvast in m'n bekken... Heb een afspraak meegekregen voor naar de gyn. hoef nu niet meer naar de verloskundige... wel raar hoor!!... hoop dat het voor de tijd nog wel komt...
Afgelopen nacht rommelde het weer een beetje maar doorzetten ho maar...

Grtn Judith

Hoi Judtiht,

Wat fijn dat de kleine nu lekker in je bekken "vast" zit.
Ik ben vanmorgen nog op controle geweest en alles was goed, kleine is weer wat verder ingedaald. Inderdaad bij mij ook nog aan het rommelen, maar nog niks spectaculairs.
Op dit moment al een tijdje super harde buik, maar heb vandaag veel gelopen.
Afwachten maar he, spannend is het wel.

Groetjes Anouk.

ps. waarom moet je eigenlijk naar de gynecoloog als ik vragen mag?

Terug
Bovenaan