De lengte van je kleine in de toekomst....

Ik ben 1.50 meter en mijn man is 1.80 meter. Arjun wordt volgens de berekening 1.76 meter lang. Ik denk dat hij langer wordt. Ik zou zelf  een stuk langer  worden, maar ik heb als kind een groeistoornis gehad. In mijn familie is ook iedereen lang.

groetjes Rosita

Leuk!!

Ik heb het ook gedaan en volgens de berekening worden onze wonders toch wel aan de lange kant: Stijn 1.92 m en Iris 1.79 m! En wat iemand al eerder zei: Dat betekent dat Iris nog 'maar' ongeveer 85 cm zal groeien inde komende 18 jaar ofzo!

groetjes,
Kiki (mv Stijn 20 weken en Iris bijna 29 maanden)

He wat grappig,
ik heb uiteraard ook even gekeken.
ik ben 1.78 en paps ook. Jadey wordst volgens de berekening 1.76 hahaha ze is nu pas 60,5 cm, nog een hele lange weg te gaan hihihihi (gelukkig)

Weet iemand trouwens waar je op het net een tabel kan vinden met de lengtes van een baby met de bijbehoorde maand?

gr tammt mv jadey 02-04

Zoals verwacht: Christian zal 1.95 m worden volgens die schatting. Hij is nu al 70 cm, maar heeft dus nog steeds een eind te gaan!
Ik ben 1.70 m en mijn man 1.97 m, dus de 'lange' genen zitten er hier beslist in!

Achja.... had het al wel beetje verwacht... ik blijf de kleinste
M'n man is ruim 2meter en ik ben 1.75 m.
Volgens de berekening wordt Jesse 1.99 m.......
Wat een vooruitzicht he???
Groetjes   Kwebbel

Zo Karin is jouw man 1.97??!! Dat is een fijne grote vent zeg haha!
Ik ben even een beetje off-topic maar ik besef me opeens weer hoe fijn het is om in Nederland te wonen met grote mannen hahaha... Ik heb een jaar in Turkije gewoont en hoewel ik zelf echt niet groot ben (1.63) was ik vaak even groot of groter dan de mannen daar! Je vergeet het weleens maar een man die langer is is dus niet zo vanzelfsprekend hahaha... Sorry moest ik ff kwijt

Terug
Bovenaan