De lengte van je kleine in de toekomst....

hoi
ik had dit inderdaad ook al eens uitgerekend
zelf ben ik 1.68 mijn man is 1.98
Jasmijn word dan 1.81
Martin 1.94
nou we zullen zien haha
ze waren 4 weken te vroeg maar Martin vooral zit
 met lengte en gewicht toch al bij de bovenste lijn ongeveer

groetjes Elena

ik heb het ook meteen uitgerekend was wel erg benieuwd
ikzelf ben ongeveer 1.62 en alex is ongeveer1.80
dus brian zou dan ongeveer 1.82 lang worden

leuk om dat soort dingen uit te rekenen

liefs kim

Mijn meiden worden ongeveer 1.80m!!

Dit hadden ze al voorspeld met Isabelle (zij is nu 4). Ze werd op ongeveer 1.83 geschat. Ja lange papa.... Madeleiene heeft nu al dezelfde groei als d'r grote zus dus ik denk dat dat hetzelfde wordt!

Groetjes Veronique

leuk bedacht,maar hier gaat dit noooit kloppen.ik ben 1,77 en mn man 1,83 en volgens de berekening word boas 1,91!er staat wel heel leuk bij;het kind is normaal gegroeid als het binnen een marge van 9 cm van de berekening zit.dat is lekker ruim,maar dat gaat hij ook niet halen.hij heeft het postuur van mn schoonfamilie,waarvan mn man de langste is:1,83 dus.het broertje van mijn man is 1,71,zn zusjes rond de 1,65 en zn moeder is 1,61 en zn vader iets langer maar niet veel.
ik zou volgens de dokter 1,83 worden en daar is ook weinig van terecht gekomen.
maar wat het ook word,ze moeten inderdaad nog een heel eind haha.

ach het gaat om de lol toch ik bedoel ik weet van mijn oudste dat ze pas met 4jaar kunnen berekenen aan hand van de handen en voeten hoe lang ze ONGEVEER zullen worden wij hebben deze test toevallig gehad omdat Timo in het Sophia onder behandeling is en zijn vader 2.10 is en wij hem dat absoluut niet graag zien worden zoo heel lang maar goed daar kwamen ze op 1.97 en ik geloof als ik het nog weet dat die berekening van hier het psies zo zei of 1 cm naast zat maar tgaat om de fun toch al word hij 3 meter hij blijft mijn kanjer ;-)

Terug
Bovenaan