de nieuwe pendellijst

A

Anoniem

Guest
jeetje, wat een reacties joh, echt leuk.
ik hoop dat ze niet allemaal gelijk hebben want ik heb ook net weer een nieuw bericht en volgens dit bericht raak ik helemaal niet zwanger. nou ja laten we hopen dat de één van de andere drie gelijk hebben!!
ik heb een berichtje naar nientje gestuurd om te laten weten dat ik het vervelend vind dat de indruk gewekt wordt dat ze getest worden, want dat is niet mijn bedoeling van deze lijst, dat deze reacties komen!

naat25:
jongetje augustus 2006, door patricia
                     jongetje mei 2006, door Nientje
                      jongetje april 2006,door Heidike.
                      niet zwanger,door pendie.
Maagd: jongetje mei 2006, door Nientje.
missy82:jongetje,januari  , door nientje
                        jongetje, mei, door anita.
angel27:nu een jongetje,hierna 2 meisjes, door Nientje.
suusje36,meisje, februari, door Nientje.                            
carolineenjesse:meisje, februari,  
                                                  jongetje,maart ,                       door Nientje en Heidike.
bloem25: meisje, april, door Nientje.
mm:  ?????????????
daniellemvkelsey: meisje,april,door Nientje,
                                                           jongetjefebruari,door Heidike.
inimini:meisje,januari,door Nientje.
                    jongetje,februari,door heidike.
tamara8:jongetje,februari,door Nientje.
moon78:meisjedecember2005!,door nientje.
                        meisje, februari, door patricia.
liro1: jongetje, maart, door nientje.
grover:meisje, februari, door nientje.
                    meisje, april, door patricia.
natascha84:meisje, februari, door heidike
rene26: jongetje, april, door Anita.
wizard:jongetje, april, door Anita,
                      meisje, juni, door Nientje
endy, : jongetje, 6 maart, door nientje.
                      meisje, februari, door patricia.
noomie22: jongetje, april, door nientje.
yappie: jongen, augustus, door anita.
                    meisje, januari, door nientje,
                    meisje, september, heidike.
nina80: meisje, april, door ????????
tieneke, meisje, februari, door nientje
matahari: ?????????, mei, door nientje
                          ????????, augustus, door heidike,
                           ??????, februari 2007, door  pendie.

zo een hele lijst al weer, dit zijn de meiden voor wie het de aankomende maand extra spannend wordt.
december:!!!!!!
moon78.

januari:
missy82, inimini, yappie,

februari:
suusje36, carolineenjesse, daniellemvkelsey, inimini, tamara8, moon78, grover, natascha84, endy, tieneke.

veel succes, liefs Nathalie.

Hey Naat25 en anderen,

Wij werden op het pendelforum ineens overstelpt met vragen, dat ik toch eens even hier kwam neuzen. Best tof om te zien dat jullie hier ook een lijstje bijhouden.

Ik hoop echt dat ik vele juiste pendels heb en jullie moed heb gegeven om door te gaan, want het is het echt waard.

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten heb ik dit weekend pas ontdekt dat ik zwanger ben na 9 maanden proberen waarvan 2 cyclussen met hormonen.

Goed jullie best doen he en hou ons op de hoogte als de pendels juist waren!

En hier nog heel veel zwangerschapstraaltjes van mij!

Vele groetjes Heidike

Hey Naat,

Ohhhh dames, ik krijg het er helemaal warm van! Heb me vandaag ziek gemeld omdat ik ontzettend veel last heb van mijn buik. Rommelende darmen,  misselijk en zooo moe. Toen dacht ik nog bij mezelf vanochtend: misschien zwanger? Later ontving ik van Heidike een mailtje: je bent zwanger!!!!!!! Aankomend weekend is mijn NOD als het goed is. Ik zeg als het goed is omdat ik een onregelmatige cyclus heb en nog niet zo lang gestopt ben met de pil. Spannend hoor! Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Eva (wizard)

Stom, was ik nog helemaal vergeten te zeggen. Patricia heeft ook voor mij gependeld en geeft aan dat het april wordt: een jongetje! Grappig, omdat Anita dit ook heeft aangegeven voor mij!

Veel klusplezier!
Liefs Eva

dag allemaal,

hier nog een berichtje van een nieuwsgierig pendelaarster van nientjes forum die zich ook afvroeg hoe het komt dat er plots zoveel aanvragen zijn, hier zie ik het.

maar dames ik zou jullie er echt wel op willen wijzen dat je eerst in het forumindex moet kijken bij LEES EERST DIT HIER STAAT DE UITLEG!! daar staat alles wat je moet weten, dus ook wie er allemaal pendeld, dus gelieve alleen naar die personen een pb te sturen!

veel plezier en hopelijk tot schrijfs op nientjes forum?

groetjes

patricia

ik kreeg vandaag bericht van patricia,

maart ' 06, meisje!!!

de andere 3 voorspellen jongens.

groetjes matahari

Hai naat

Ik vind het leuk dat je een lijst bijhoud.

Super om je eigen naam dan terug te zien

Ga zo door.

Liefs wen

Hallo,

Ik heb net door Nientje laten pendelen en ze zei dat ik nu zwanger ben van een meisje... Hm, ben benieuwd, ga straks toch maar weer even testen!!

Groetjes, Lionsmamma

Terug
Bovenaan