de nieuwe pendellijst

Ik heb iedereen die in mijn inbox aanvragen heeft gedaan gependeld...Nu heeft mijn inbox alle berichten VOOR 23 jan verwijderd omdat er geen ruimte meer was....Ik heb inmiddels iedereen die er nog instond beantwoord....

Willen de meiden die op mijn forum in hun inbox nog GEEN antwoord hebben terug gehad en een berichtje met de vraag om te pendelen VOOR 23 jan hebben gestuurd mij nog een berichtje sturen met hun persoonlijke gegevens (dan weet ik wie wie is) Dan krijg je je antwoord meteen doorgestuurd!!

Liefs Nientje

hoi hoi

heidike heeft ook nog voor mijn gependeld. daar kwam uit dat ik op dit moment zwanger ben van een meisje!!

we zullen er nog achter komen denk ik. ben op dit moment nog steeds niet ongesteld maar de test geeft negatief aan.

xx moon

Hoi Naat,
Ik sta al op de pendellijst maar je mag bij mij nog een uitslag neerzetten als je wilt. Nientje heeft nl vor mij gependelt en daar kwam uit

Februari 2006
JONGEN.

Dat is al bijna  !!!
Liefs Rene

Hallo

Ik heb 4x voor me laten pendelen en 4 verschillende uitslagen! Maar in ieder geval allemaal op (redelijk) korte termijn, laten we hopen dat het echt zo is!
Lisse - maart 06 - meisje
Nientje - april 06 - jongetje
Patricia - april 06 - meisje
Heidike - juni 06 - jongetje
Ben benieuwd .......

lfs, cee

zo, ik heb weer een paar nieuwe uitslagen binnen. Ik heb ze ff in een rijtje gezet... toch wel uiteenlopende maanden...

matahari: jongen, mei '06,                 door nientje en cynthia
                               jongen, augustus '06, door heidike,
                               jongen, februari 2007, door  pendie.
                              meisje,    maart '06,            door patricia
                              meisje,   augustus '06,  door lisse
                              meisje,   mei '06,                  door mama van kesley

groetjes matahari

Hoi Nientje,
Ik ben misschien heel dom (nee grapje) maar ik kom echt niet verder op de site om te pendelen.
Wil je me nog eens duidelijk uitleggen hoe dat moet. Ik wil dat nl heel graag. Ik heb me ook al ingelogd, maar kom niet op het toptics logo

Groetjes Charlie

Terug
Bovenaan