De nieuwste foto!

Wat een lieve foto's allemaal!! Om verliefd op te worden!

Hier mijn mooie mannetje!

wat een snoepie he!!! Genieten zo van hem!!!!!

Liefs mama van Patrick 31-5

Hej!

Wat een fantastisch leuke foto's!! Hoe doen jullie dat met die leuke effecten erin? Wil ik ook!!!!! Wil vanmiddag ff met de boys en Linde foto's maken. Er ligt sneeuw hier, maar t is al weer aan het smelten helaas. Liefs Pippi

Jesse wil heel graag staan zoals je ziet hihi...

En hij is gek op de kinderboerderij, dat verveelt hem echt niet, al die grote imposante dieren!! Kan niet wachten tot we met hem naar de dierentuin gaan en hij voor het eerst een olifant ziet, of een gorilla

quote: Pippi36 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-12-2008 13:47:34'));

Hej!

Wat een fantastisch leuke foto's!! Hoe doen jullie dat met die leuke effecten erin? Wil ik ook!!!!! Wil vanmiddag ff met de boys en Linde foto's maken. Er ligt sneeuw hier, maar t is al weer aan het smelten helaas. Liefs Pippi
----
Oh wat leuk, sneeuw! Dat is meestal goed voor leuke fotoos!!
Ik gebruik paintshop pro om foto's te bewerken, is een heel overzichtelijk programma en vind m zelf fijner dan photoshop!

Hoi Jesse_s mum,
ik gebruik ook PSP. Hoe krijg je je foto zwart-wit met dat toch die kleur-effecten erbij?? staat erg leuk!!

Groetjes,
Petra

quote: PetraWB reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-12-2008 17:54:23'));

Hoi Jesse_s mum,
ik gebruik ook PSP. Hoe krijg je je foto zwart-wit met dat toch die kleur-effecten erbij?? staat erg leuk!!

Groetjes,
Petra
-----------------------

Hoi Petra,
Ik heb PSP 9.0, weet niet welke jij hebt en weet ook niet of t uitmaakt, maar in deze versie heb je meerdere manieren om kleuraccenten te behouden. Meestal doe ik met de freehand selection tool het voorwerp selecteren waarvan ik de kleur wil behouden, en dan maak ik daar een laag van (Selections- promote selection to layer). Dan maak ik de foto zwart-wit of sepia, en de geselecteerde laag behoudt zijn kleur.... Je kan ook een beetje spelen met de hue/saturation/lightness functie, door de foto bijna zwart-wit te maken, en dan bijvoorbeeld blauw helemaal op zn maximaal te zetten, dan wordt alles wat blauw is, weer helder... weet niet of je t zo beetje snapt hihi....

Weet jij trouwens hoe je een foto transparanter kan maken... ben al zo lang opzoek naar hoe dat moet met psp, maar ben er nog niet achter hihi

Terug
Bovenaan