De nieuwste foto!

Wat een leuke lachebekkies!!!

Wij zijn nog niet in het zwembad geweest met Mika; ik ben een beetje bang dat hij het water te koud zal vinden. Voor babyzwemmen maken ze het water hier 31 graden, maar meneertje wil z'n badje ook altijd op minimaal 33 graden. In de kraamweek deed de kraamverzorgster het badje met water van ongeveer 30 graden en dat was keihard brullen! Wat een karaktertje...

En volgende week moet ik weer werken, dus dan is er ook geen tijd meer voor...

Huh.. , Jacoline, de kraamverzorgster 30 graden. Dat is koud! Ik heb het badje altijd 38 graden.
Leuk hè al die baby foto's. Janneke is nu alweer 4.5 maand. Ben met fruithapjes begonnen, maar ze vind er nog niet veel aan.

Groetjes Marina

30 graden!!!! Wat gemeen.................is koud hoor!! Zou ik ook gaan huilen geloof ik!
Ik heb het badje ook altijd op 38/39 graden...............

Btw, heb het fototoestel laten vallen op badkamervloer, even geen verse foto's van onze kant.........moeten eerst een nieuwe kopen!!! Waardeloos...........

Wij hebben het badje ook altijd op 39 C, koelt ook snel af zo'n plastic ding. De 1e avond uit het ziekenhuis deden wij Reef 'lekker romantisch' samen in bad. Die termometer geeft bij 36 / 37 C groen aan, en Reef maar brullen! We snapten er niets van, in het zioekenhuis vond hij het heerlijk? Totdat de Kraamhulp de volgende dag zei dat het minimaal 38 moest zijn..... blijkt die klote termometer niet te kloppen! (bedankt bebe-jou!) Hadden we het arme kereltje op zijn 1e avond thuis in een koud bad gestopt!

Gaan jullie trouwens al zo snel zwemmen? Hier in Amsterdam mag het pas na de 3e inenting, oftewel, met 4 maanden. We moeten dus nog 2 weken wachten,
Groetjes Nanna

Zo, weer foto's van mijn meisje................lekker grietje he........

wat veranderen onze moppies snel zeg! ze kijken op elke foto weer wijzer uit hun oogjes! Heerlijk!!!

Hihihihi! Schattig he........
Hoewel maudy doorgaans kijkt alsof ze water ziet branden, maar ze weet natuurlijk nog niet dat dat niet kan..............

Ik vind het vooral zo leuk om te zien dat alle baby's zo verschillend zijn (wie ooit nog eens zegt dat baby's allemaal op elkaar lijken is stom! en ik vind dat je toch ook al heel erg goed kan zien wat jongetjes en meisjes zijn!)

De opbrengst van vandaag was ook weer leuk:
meneer met zijn nieuwe muts:

klaar voor een winterse dag.. (met weer een andere muts, haha)

en dezelfde schoenen als papa! en lekkere mollige kuitjes...

Terug
Bovenaan