De nieuwste foto!

Jaaaa, mooie kindjes allemaal! Leuk om te zien hoor. Hier nog een paar leuke van mijn schatjes:

In de stoeltjes van Prenatal die we in de uitverkoop gescoord hebben!

Met petje in de loopstoel (hoe onverantwoord, maar erg leuk dat hij zichzelf kan verplaatsen!). 't Is net Ciske de Rat met dit petje...

Jaaaaa!!!
Daar is mika weer, leuk dat petje!!!
En zo'n wandelwagentje kan best even joh...........

Hier is Kevin 6 maanden

Hier een maandje jonger... maar kranten/ papier is nog steeds erg in trek!

Ahhhhh wat zijn ze allemaal lief en wat kunnen ze al veel. Bij Fenna gaat dat effe wat anders, maar ik heb even een vraagje aan een paar van jullie.

@ Mamasab, je hebt een stoeltje in   het badje staan. Hoe kom je daaraan? Lijkt me voor Fenna ook handig want die zet zichzelf zo hard af en overstrekt zo erg, dat ik haar niet kan houden.

@ Rimke, je hebt Maudy in de bovenste foto in een blauw stoeltje. Ik denk dat Fenna hier ook heel goed in zou kunnen zitten, want haar nekje is redelijk stabiel maar met haar rompje heeft ze nog steun nodig. Een gewone kinderstoel kan ze niet in, maar deze denk ik wel. Hoe kom je eraan?

Hoi Juf,

Maudy zit in de Bumbo! Daar zat ze vanaf 8 weken in af en toe, om het ruggetje te oefenen! Je zou hem wel eens mogen lenen, moet ik even met een vriendin overleggen van wie ik hem geleend heb, denk dat het ideaal is!

Het stoeltje in bad is van Prenatal, tenminste die van mij! Is ook ideaal, maar maudy kan nog niet zitten, dus is nog niet comfortabel.........

Laat maar even weten via de mail   anders, mag je ze proberen voordat je ze koopt........

Kus.

Moet trouwens wel lachen om de opmerking dat onze kindjes steeds wijzer gaan kijken..............ik vind dat Maudy nog behoorlijk onnozel en verbijsterd kan kijken............zie...........

De laatste foto is trouwens niet bewerkt, haar ogen zijn echt zo blauw..............niet van mij, die van mij zijn bijna zwart...........ik hoop dat ze net als wij donker haar krijgen, zou toch helemaal prachtig zijn, en ik vind haar al zo mooi............laatste foto is van gisteravond na het badderen.
Heb de hydrofiel doeken trouwens de deur uit gedaan, nouja, staan op zolder voor haar eventuele broertje of zusje...................lekker na het badderen in een dikke, fluffy handdoek..........

Ha die Rimke, nou dan lijken Maudy en Janneke helemaal op elkaar. Want Janneke heeft ook blauwe ogen. En ik hoop ook zo dat d'r haar donker wordt!

Ik vroeg me ook af over dat stoeltje, mag dat wel als ze zelf nog niet kunnen zitten? Ondanks dat ze wel steun hebben in d'r rug..

Hier nog een foto van Janneke. Ongeveer 7.5 maand.

Terug
Bovenaan