De nieuwste foto!

hoi,

ik kon een tijd niet meer reageren met deze computer, maar nu weer wel, dus even een update met foto's

Joris aan het ontbijt

met papa 9 maanden

Joris 8 maanden

gr floor

Hoi Floor!

Wat grappig! We hebben dezelfde kinderstoel en dezelfde stoelverkleiner!
Bevalt hij bij jullie ook goed? Hier wel in ieder geval!

Groetjes,

1985_1

hoi 1985_1,

inderdaad grappig dat we hierin precies dezelfde smaak hebben. de stoel is prima, alleen kan Joris nog niet alleen zitten, waardoor het zitten in de stoel ook lastig is. bij hem op de opvang hebben ze echt van die kleine stoeltjes en dat gaat beter (maar goed dat is ook een babygroep) en het blad beschadigd snel vind ik.joris slaat graag met de vork op het blad, dus dat is al flink beschadigd.

hoe is het vannacht gegaan?

gr floor

@ Rimke, cool. Morgen heeft Fenna weer fysio. Dan laat ik effe een foto van het stoeltje een hem zien. Mocht hij ook enthousiast zijn, wil ik misschien wel een keertje bij je komen passen hahaha. ( of Fenna erin kan natuurlijk he  ). Zou zonde zijn als ik hem zo koop, en ik er toch niks aan heb.

Wat een superleuke fotos en kindjes allemaal!!!!
Weer even een paar van mijn kleine schat!!

In het bad

zelf zitten

yeay in de kinderstoel

Heb er nog wel tig hahahaha kan er maar geen genoeg van krijgen!
Hebben jullie ook zo overdreven veel fotos??

xx

He Patries, leuke foto's hoor. Lekker ventje. Hij groeit goed.  Ja ik heb ook heeel veeel foto's.. Soms lijken ze allemaal op elkaar... maar ja..

hihi grappig ik reageerde net op jou topic terwijl jij op die van mij reageerde  

hier ook een paar foto's van nick zijn al weer 2 maandjes oud. nick wordt van de week alweer 10 maanden~!!!

in bad gaan vind nick helemaal geweldig maar dan wel de kraan op 40 graden anders is het te koud!!

Terug
Bovenaan