de nieuwste foto

Wat een schatjes om te zien allemaal!!! Heerlijk om zo je kleintje te kunnen showen!!
Hier nog een fotootje van onze stoere knul, tuurlijk alle kindjes zijn lief en mooi om te zien maare de mijne is de LIEFSTE!!!!  

Hier weer een foto van onze knappert....
Nick is alweer 8 maanden...pfffff....wat gaat het snel!!!

Natuurlijk ook nog ff een foto gemaakt zonder helmpje.....

Liefs Mootje

Heey meiden

Ja Celeno heeft ontzettende lekkere spekbeentjes idd hahaha en kan echt verschrikkelijk knoeien!!! Lijkt net of hij zijn bordje eten over zijn hoofd heeft gekieperd!
Gelukkig hebben we een wasmachine en een bad!

@bambi, haha leuke foto van lois met dat vingertje! hihi

@blabla28, oh schattig en ik denk dat we allemaal erg verliefd zijn op onze kids! haha ik iedergeval wel!!

@mama uit kreta, oh domenikos wordt ook al groot zeg, lief mannetje!

@mamasab, oh wat leuk patrick in die band! hoe ging dat? wij gaan over een tijdje ook lekker een weekje weg.. misschien koop ik er ook wel een.

@mootje, wat een mooie fotos van nick! leuk koppie! Erg lief!

Nou ik heb weer even alle kids bewonderd! Wat zijn ze toch allemaal leuk!

xx

Hey Patries,
Patrick vond het super in die band, Patrick is echt een waterrat, zwemt graag en veel, eerst hielden we hem steeds vast, maar hij word groter,zwaarder en sterker en dus af en toe moeilijk vasttehouden.
Wij hebben deze band op het vakantiepark zelf gekocht, ik had bij prenatal gekeken maar daar zeiden ze dat ze uit de handel waren ivm veiligheid. Maar op het park waren ze wel, niet echt een mooie die ik in gedachten had maar wel een hele stevige omdat het 2banden zijn!!!!

Liefs

Wij hebben 2  1/2 jaar geleden zo'n band gekregen van Trias, bij de geboorte van m'n dochter. Onlangs hebben we Mika er voor het eerst in gedaan; hij vond het fantastisch! Beetje ronddobberen en zoveel te zien in een zwembad. Na een half uurtje was hij wel helemaal kapot, dus toen heb ik hem lekker afgedroogd, aangekleed en een fles gegeven...
En nu heeft Pijnenburg weer een actie met 2e zwembadkaartje gratis, dus gaan we vast snel weer een keer zwemmen met elkaar!

Tarik in de box buiten, wij hebben wieltjes onder de box echt ideaal.
wat gaat de tijd toch snel alweer bijna 9mnd alweer.
Wat een prachtige kindjes hebben jullie allemaal

Groetjes Mascha

Terug
Bovenaan