de nieuwste foto

Kijk dan, met 2 tanden zelfs!!! Prachtig!

Zo zie je die kleintjes groeien he; veel kunnen er nu al zitten en staan!!! Pfew... Binnenkort ook ff nieuwe foto's van Mika, maar ik heb ze nu niet bij de hand.

Vandaag zijn we met de kids naar een overdekte speeltuin geweest.
hij vond het echt super.

werkt wel verslavend al die foto's erop zetten en naar al die mooie kids van jullie kijken,
kijk nu elke dag even vind het zo leuk hoe groot ze allemaal worden.
Groetjes Mascha

Heb er nog een paar. Ze is echt soms om op te vreten.

Deze laatste is van toen ze nog maar 3 maanden oud was en toen wou ze al weten wat we allemaal deden. Het is er in ieder geval niet minder om geworden. hahahahaha
Lekkere nieuwschierige tante.

lekker op de schommel!!!! Ik vind dit geweldig!!!

Ps: 6mei ga ik na de kapper, dit is echt nodig!!! Heb eneorme lange stekels mama kan er niks meer beginnen!!

even proberen of ik op de loopauto kan....deze is nog van mn oom geweest!!
En het lukte!!

Deze foto's zijn van afgelopen 2 weken met het heerlijke weer!!!!
Liefs

't Is al weer een poos geleden dat ik een foto van Mika heb geplaatst. Hier dus weer een paar leuke.

Mika wil zitten in z'n   wipstoel (let op; dit is voor z'n kappersbeurt van 3 wk geleden):

En spelen met een ballon is ook erg leuk! (na de kappersbeurt, met een echt jongenskoppie!):

En met grote zus Lara in het ballenbad bij Ballorig:

Meiden! Moest ik deze topic van de tweede pagina trekken......................

Jacoline: wat een heerlijke foto's toch he? Ik volg je kids natuurlijk ook op je hyves........is Mika zijn haar alweer lang? Of groeit het niet zo hard??
Ik ben laatst ook met maudy naar de kapper geweest, kan nu alweer...............

Hier nog wat foto's van onze vrolijkerd, ze wordt volgende maand 9 maanden, heeft nu 3 tanden (en meer onderweg aan de luieruitslag, poep en uitslag op het kinnetje te zien), kan zelf gaan zitten, tijgert in een noodgang het huis door, doet pogingen tot staan........kletst de oren van je hoofd, te leuk!

De laatste is van vandaag.......lekker grietje he?

Terug
Bovenaan