de oude garde en de rest

A

Anoniem

Guest
zo alweer n nieuw topic want t ene is weer volgekletst
ik heb eigenlijk weinig nieuws buiten dat ik een hekel aan het wachten heb
manlief is voetballen en ik heb even rust heerlijk!!!
hoe vergaat jullie de zondag vandaag???
tot snel, liefs tamaar

Hee T, hier T !!

Tja, wat zal ik zeggen... het enige wanneer ik 'rust' heb is wanneer ik hier op het forum zit... hahaha... Vanochtend beetje uitgeslapen, net potje Scrabble met manlief gedaan (het is tenslotte een regenachtige zondag) en ga zodirect nog even een filmpje kijken. Tussendoor moest ik echt effe hier checken hoor... Vond ie niet gezellig, maar goed, anders zit ik toch maar op hete kolen tijdens de film...

Ga weer effe verder lezen...

Doei!

hey tammie,
leuk dat je er bent mijn   manlief vind het ook niet gezellig als ik wat zit te forummen terwijl hioj wel wat spelletjes doet dus tja dat zeg ik hem dan maar goed ff een filmpje kijken is ook gezellig
amuseer je he liefs tamaar

Hier M!

Wat een rotzondag is dit zeg. Niet echt lekker weer om er even uit te gaan, manlief is aan het sporten en ik zit hier de was te doen, te stofzuigen en af en toe dus even het forum op!
Ondertussen vreet ik me helemaal vol terwijl we vanavond ook nog een verjaardag hebben...

Liefs,
marian

Hoi Tamaar,
We hebben vandaag ook niets gedaan, wat een snertweer buiten he!
Gaan zo uit eten met de schoonfamilie. Schoonvader is bijna jarig nl.
Hoorde wel dat het vanaf dinsdag echt nazomer weer word.!!!
Lekker weer even de zomerkleding aan voor de herfst straks komt he..Ik had mijn laarsen alweer tevoorschijn gehaald.
Mijn oudste is bijna jarig, en een feestje met mooi weer is ook wel lekker he.
Ben morgen nog thuis, en zal ook echt weer aan de slag moeten een dezer dagen..
Achja, het leven gaat door he.
Fijne dag nog verder, Groet R

hey marian,
ben ik gelukkig niet de enige die het n rotzondag vind
ben alleen nog wat moe en stijfjes dus ben blij met de rust even nu , moet eigenlijk nog n berg strijken maar heb geen zin
missxchien morgen maar
gelukkig is er zoiets als een forum
hihi

he meiden
ook ik zit alleen thuis (tja voetbal is hier ook erg belangrijk bah)
Maar goe dik heb vandaga ook heerlijk niets gedaan. Lekker uitgeslapen en daarna met van alles aan het klungelen in huis.
Leuk hoor zo'n nazomer, maar wel balen voor mij. 6 weken vakantie gehad en maar 1 week mooi weer. Met de hittegolf gewoon werken (35 graden in de klas) zul je zien dat het straks ook nog weer zo mooi wordt.
Ach ja dan maar wat vaker naar buiten met de kids (haha)
Ik ga zo maar eens even spulletjes bij elkaar zoeken die ik morgen allemaal mee moet nemen.
Vanavond pannekoeken eten met de schoonfam. Erg gezellig Kan ik mijn moeder gevoelens nog een beetje kwijt op mijn neefje (2 maanden)

liefs Daan

Ha lieverds!!

Ik ben ook alleen vandaag...tuurlijk is hij weer voetballen,ze hebben een uit-wedstrijd en ik had geen zin om mee te gaan.
Ik heb ook wat gewassen en gestreken,ben even het dorp in geweest,er is koopzondag en een braderie,maar dat stelde niet zo heel veel voor.
Dus zit ik weer gezellig achter de computer...
Hey Tamaar...niet te vroeg testen..zou ik ook niet doen..haha
Kom op nog een paar dagen wachten..dat lukt je wel en dan....hopelijk hartstikke zwanger!!

Mijn lief komt straks thuis en dan gaan we nog wat gezelligs doen,dus daar verheug ik me wel op,verder krijg ik deze sombere zondag wel om,lekker achter de computer,wat lezen,tv kijken..gewoon lui zijn!!

Liefs,Swinnie

Terug
Bovenaan