de oude garde en de rest

Ook ik zit alleen thuis...
Bij ons geen voetbal, maar honkbal. Mijn mannetje speelt ook uit, dus duurt nog wel even voordat ie thuis is.
Ondertussen ben ik maar aan de nieuwe namenlijsten van de klassen die ik dit jaar les moet geven geslagen. Het zijn er wel veel dit jaar...
Ik geef gymlessen op het VO en alles moet dus wel een beetje geadministreerd worden (bleh). Ik heb vanmorgen zelf al gesport (gewonnen, natuurlijk!) en nu dus achter de computer. Zo nu en dan kijk ik even wat er op het forum gebeurd, een welkome afleiding haha!

hallooooooo, ik ben er nog,
was alleen even aan het neuzen op internet en ben weer wat wijzer
zal het even met jullie delen:
heb wat , eigenlijk weinig maar toch anders dan normaal wat witte puntjes op mijn tepelhof, lijkt op een klein rijp puistje en ik wist niet wat dit was , dit is dus vanuit de kliertjes van montgomery die ervoor zorgen dat je tepel soepel en vet blijft
nieuw zwangerschaps verschijnsel dus... veel van deze dingen wijst daarop
mooi zo dus nu nog ff een stuk of 30 van die dingen per borst erbij krijgen en dan ben ik tevreden oh ja en ook nog graag binnen een dag of 3!
pfffffffff gekke ik he

HAhahaha!

Weet je wat het lastigste is aan docent zijn en zwanger willen worden?
Het kost heel veel moeite om een leuke naam te bedenken, want ondertussen zie ik bij elke naam wel een hoofd voor me omdat ik als zoveel verschillende leerlingen heb gehad. Je wilt toch iets speciaals voor jouw kindje. Ik wel tenminste. Nog tips hiervoor???

Hoi!!

Ik hoop voor je dat er een stuk of 10 per dag bijkomen...dan zit je helemaal goed!!
Normaal zou je je doodschrikken,nu wil je allemaal van dit soort rare dingen krijgen!!!
Ik ga de komend dagen superhard voor je duimen!!!!

Liefs,Swin

hey swin,
boh , nee ik was toch al genezen , ik mag gewoon geen hoop meer hebben na die vet nega test vanochtend ik wilde dat ik sweety heette die had hem posi 3 dagen voor nod
maar ach toch 10 per dag is best
hoe meer enge dingen hoe beter he
tamaar

Terug
Bovenaan