De Pokkels (zoals mama dat zegt)

Hey!

gert-jan heeft ze enkele jaren terug gehad: waterpukkels! Die was er denk ik net zo zielig van als yoëll bij jou... terwijl ie er echt nauwelijks last van had, hahaha!
Gaat het al wat beter met hem nu? Lijkt me vreselijk om te voorkomen dat ie krabt, Thomas wordt nu al gek van de muggenbulten op zijn koppie... En maar krabben aan die dinegn! En ik maar zeggen dat ie dat niet moet doen...   AAARRGGHH!
Knuffel voor kereltje en kus voor jou!

marieke

Hey meiden

bedankt voor jullie lieve reacties....

maar ehummmm hoe lang duurt dat uitbreiden van die pokkels......hij zit er echt helemaal onder hoor...van top tot teen en er komen steeds meer bij ......op zich valt het krabben mee....heb ook van alles om dat een beetje te verkomen.....Mentho10 poeder voor kids, calendulan, zinkzalf...en maar strooien en smeren.....

vind het zow eng soms om hem te verschonen, zn hele kontgatje en piemelte alles is bezaait met de pokkels.....

liefs denise

Och arme yoell
wat sneu dat die er zo onder zit.
Annique had ook een enorme pok bij haar bil en elke keer bij een poepluier verschonen, zaten we op die pok te poetsen, en dan bedachten we iets te laat, shit dat is die pok.
Heel irritant hahaa
Ik had vorige week voor  Annique  ff in de GGD map op mijn werk gekeken  , er staat niet helemaal duidelijk hoelang het duurt tot alle pokjes er zijn maar  meestal duurt het uitbreiden ongeveer 3 dagen. Uit de verhalen van ouders en uit eigen ervaring met Annique
Dus ik hoop dat hij ze nu allemaal heeft en dat ze gaan indrogen.
Heeft ie er veel last van? Och vind het echt sneu.. het lijkt ook altijd zo zielig die krentenbroodjes haha
Nou sterkte met de kleine man en we horen wel hoe het allemaal loopt.
Dikke knuffel van ons

hoi hoi

gossie wat sneu allemaal van die pokjes....
hopenlijk heb je nu het ergste gehad en gaan ze nu langzaam weg...

kan je er niet echt mee helpen wat heb er nog geen ervaring mee, maar wil je wel beterschap wensen..

liefs tobi

Bij mijn dochter waren de vlekjes en blaasjes na 4 dagen op zijn ergst.
Weer 2 dagen later begonnen ze in te drogen en na zo'n 10 dagen waren het allemaal korstjes.
Ze had er heel erg veel, van top tot teen zat ze eronder. Vooral haar rug was een en al rode uitslag. Maar ze had er weinig last van.
Ik vond het er veel erger uitzien dat dat zij er last van had.
Beterschap!
Groetjes,Marianne

Wat een toestand Denise!
Wat zielig voor Yoëll! Gelukkig valt de jeuk mee!
Ik hoop dat er niet al te veel pokkels meer bij komen!!

Dikke zoen voor jou en Yoëll!!!

liefs jen en mike

Gaat het alweer een beetje beter? Zakken de pokkels al wat af?
Hij zit er echt he-le-maal onder he, als ik dat zo lees.

Nou, beterschap er mee! Hij krijgt ze in ieder geval niet weer!

Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan