De Pokkels (zoals mama dat zegt)

hey meiden,

mn krentebolleteje heeft volgens mij het ergste gehad....maar dat mag ook wel...vanaf vrijdag doen we al geen oog meer dicht en heb al 2 nachten van half 2 tot half 5 tv gekeken met mn boeffie....

alles zit eronder...zn hoofd, gezicht, in de oren, in de mond, onder de armen, zn buik, rug, nek, zn piemeltje, balletjes, anus, in de liezen in de knieholtes....pffff waar niet hahahaha zelfs nog in de neus...op zn vinger tussen zn tenen....

maar vandaag is er niets meer bijgekomen en alles begint nu in te drogen gelukkig....ook heeft ie gisteravond nog ff een tand door de lip gekregen waar een pokkeltje zat...dus brulleeeeeennn.... pffff

Zow mn pokkel verhaaltje is eruit...hopelijk krijgen jullie kiddo`s er niet zoveel last van....

eten en drinken doet ie ook niet optimaal alleen zn fles pap wil ie wel....

Nou veel liefs denise

Hier ook de waterpokkels alleen heeft niet Noa de pokkels maar Delia (6 mnd) !! Ze zit echt helemaal onder. En ook haar 1e tandje is doorgekomen dus dat arme meisje zit niet echt lekker in haar velletje.

Wat mag ik gebruiken voor een kleintje als Delia???

liefs
Marielle

Wat sneu voor Yoell, gaat het al wat beter? Ik dacht vorige week ook even dat Thom de waterpokken had, opeens zat 's morgens heel zijn gezicht onder de rode pukkels, maar tegen de middag was het weer lichter en inmiddels is het weer verdwenen, kennelijk was het toch iets anders
Veel beterschap!!
Groetjes Laura mv Thom

Terug
Bovenaan