De uitslag van de vlokkentest is binnen!

Hoi Inge,

Ik weet eigenlijk ook niet zo goed of ik je nou moet feliciteren met het "goede" nieuws of niet. Ik vind het eigenlijk toch wel een felicitatie waard. Het is in ieder geval overduidelijk dat je echte vechtertjes van kindjes hebt. Ik heb goede moed dat het ene kindje het wel gaat redden. Hij/zij heeft immers kanjers van ouders als grote voorbeeld!
Ik blijf voor je duimen en hopen.
Heel veel liefs, Ibbeltje

Hallo lieve meiden,

We ervaren het ook als goed nieuws al is het moeilijk dat het ene kindje nog leeft en we weten dat dit het niet gaat redden. We weten niet hoe lang na het overlijden van kindje 1 ze kunnen zien wat de schade is aan kindje 2. Dinsdag hebben we weer een gesprek met de arts en dan horen we weer meer. We hebben dan ook een echo dus wellicht is het kindje er al niet meer.
x ing

Hoi Inge,

Ik wil je nog even sterkte wensen voor a.s. dinsdag. Ik denk aan jullie en leef intens met jullie mee.

Liefs, Ibbeltje

lieve Inge,

Wat een goed nieuws is dit. Natuurlijk zal het nog heel lang heftig en spannend blijven maar ik hoop toch zo dat het ene kindje het redt. Zoals iemand anders al zei het word wast een vechtertje en die redden het vaak wel. Ik wens je heel veel sterkte want er staat ook nog een hele boel verdrietige dingen te gebeuren.Veel kracht ook voor jou en je partner.

Liefs Naatje

Hoi inge,

Eigenlijk is er al veel verleld door de andere meiden hier!!! Het is een beetje van alles wel een beetje hoop en geen hoop voor 1 kindje!!! Hoop dat jullie dinsdag meer duidelijkheid krijgen!!!
Wens jullie heel veel kracht toe en sterkte!!!
Denk aan jullie!!!

Liefs sandy

heey inge
nou ik schrik hier weer van dit zijn geen
leuke berichten
ik wil jullie even heeel veeel sterkte wensen

xxx annebel

Onze hoop gaat nu inderdaad uit naar dat ene kindje. We hopen dat het kindje wat zo ziek is het snel opgeeft zodat dit niet een groot kind wordt waar ik straks ook nog van moet bevallen. Gevoelsmatig kunnen we verder als dit kindje het heeft opgegeven en die andere het kritieke moment heeft doorstaan. Dinsdag hebben we weer een echo dus we zijn erg benieuwd wat we te zien krijgen.

lfs ing

Ik hoop voor jullie dat er snel meer duidelijkheid komt en wens jullie veel kracht toe om dit alles te verwerken. Want ook al verlies je een kindje het is toch al een kindje waar je afscheid van neemt. En hopelijk dat die andere kruimel heeeeeeel sterk is, maar dat zal toch wel, want ze hebben in die korte tijd al wel heel wat meegemaakt.
Dikke knufffffff

Terug
Bovenaan