De uitslag van de vlokkentest is binnen!

Sja...alle meiden die me voor zijn gegaan hebben het eigenlijk allemaal al heel goed onder woorden gebracht...
Het is aan de ene kant zo een ontzettend goed nieuws....het nieuws wat jullie nodig hadden...
Maar dat het andere kindje het niet redt blijft moeilijk...
maar helemaal als je niet weet hoe lang dat gaat duren....
Nu maar hopen voor jullie allemaal...dat dat kindje het toch snel opgeeft...en jij en je andere kindje dan  samen de kracht terugvinden om het verder helemaal goed te laten verlopen....
Meid...het is allemaal niet niks....
Veel sterkte en   kracht toegewenst voor jullie saampjes.

Liefs Linnepinnie

hey ing,

ik blijf echt ontzettnd hard duimen dat in ieder geval het ene kindje het gaat redden...

jullie hadden op veel erger gerekend maar toch heel veel sterkte met dit nieuws......

weet eigenlijk niet zo goed wat ik verders moet zeggen maar blijf aan je denken en blijf je volgen...... dit moet gewoon verders goed aflopen....het is jullie zo gegund

groeten,

nikita

Hey INge,

Aan de ene kant wil ik zeggen: toch redelijk goed nieuws, maar aan de andere kant krijg ik er nog steeds een rotgevoel van in mijn buik. Heb je toevallig gister op ned 1 gekeken. Dit ging over een stel die ook een kindje kregen met verschillende afwijkingen. Deze is afgestoten na de 20ste week. Ik hoop dat je snel duidelijkheid heb. Ik en mijn man ook denken aan jullie.

lfs Roelien

Ha inge,

Hoe is het gegaan vandaag? Veel aan je gedacht !!

Dikke knuffel

Lieve Inge en man,
Ik zou zo graag die woorden vinden die jullie nu zo hard nodig hebben. Het is zo dubbel, ik ben zo blij voor jullie dat 1 kindje het geluk krijgt dat jullie  zijn of  haar  ouders gaan worden, maar ook verdrietig voor jullie dat het andere kindje het niet gaat redden. Ik leef zo met jullie mee, kijk altijd even of je nog een stukje in dit forum hebt geschreven. Ik vind het zo dapper van jullie dat je ons toch even op de hoogte stelt wat er nu op dit moment in jullie leven speelt.
Mijn kaarsje brand voor jullie .............
Liefs Wilma

Terug
Bovenaan