De wachtbank... 38+ weken zwanger!

Ja ik heb ook het vermoeden dat ik tot dinsdag moet gaan wachten.. strippen wil de gynaecoloog bij mij niet doen omdat het niet altijd wat oplevert. Ik heb deze zwangerschap wat mentale klachten dus die onrust van “is het gelukt, is het begonnen?” is voor mij niet zo handig. 
Ik probeer tot minstens 09.00 u in bed te blijven en ga dan lekker douchen en ontbijten. Daarna koffietijd en dan is het al gauw 11.00 uur haha ja ik vind het ook steeds lastiger om mij te vermaken. Iemand nog tips voor een goede serie?
Verder heb ik een fotoboek gemaakt, geboorte kaartjes geschreven (ik gok dat jij dat ook al gedaan hebt..), tijdschriftjes lezen, soms wat afspreken met vriendinnen die eigenlijk weinig vrij zijn haha. 
Het wachten wordt wel echt mega frustrerend, hoe ga jij daar mee om?

Ik ben al in geen eeuwen meer op het forum geweest.
38+3 hier vandaag en ben het wachten zat haha. Zoals vele al hierboven aangeven hier ook last van af en toe is ms achtige krampen en wat zeurend gevoel, maar meer niet. Daarnaast trapt de kleine me helemaal verrot ligt wel gelukkig vast ingedaald dus dat is dan weer gied nieuws alleen zegt het niks over wanneer het gaat beginnen xD.
Ik heb wel last van vele harde buiken. En alsik recht zit if voorover zetten die ook gelijk op en krijg ik protest. Soms beweegt de kleine zoveel dat ik er gek van wordt en dan heb je een dag zoals vandaag dat ie opeens heel rustig is. Slapen is een hele taak, erger nog het draaien doet me echt zeer gewoon.
Dinsdag weer controle ben dan 39+1 dus ben benieuwd of er miss al gekeken kan worden voor evt strippen of iets. Druk op me buik is gewoon echt geen pretje meer en kan vrij weinig meer doen (ook liespijn door indaling)

Terug
Bovenaan