De wachtbank... 38+ weken zwanger!

Morgen 38 weken! Van mij mag ze ook echt nu komen ( rommelt al ruim een week) ik vermoed dat ik vanochtend een deel van de slijm prop ben verloren maar weet het niet zeker. Wie heeft daar ervaring mee?

Meiden allemaal gefeliciteerd nog!! Sorry ben helemaal niet meer op het forum geweest.... wat een drukte met zo n spookje in huis! Zit nu bij mij in de draagzaak zodat ik mijn handen eens vrij heb ;)
Babyfeb ik was uiteindelijk meer dan 2 liter bloed verloren. Heftig dus. Vooral tijdens de operatie om de placenta te verwijderen was ik erg veel bloed verloren. Gelukkig was ik heel fit en daardoor heeft mijn lichaam het allemaal zelf goed op kunnen vangen en geen bloedtransfusie. 
Maar hij is het allemaal waard ;). Ben het eigenlijk allemaal alweer een beetje vergeten. Heel cliche, maar waar.
Meiden op de bank: succes!!!

[quote quote=10249714]Meiden allemaal gefeliciteerd nog!! Sorry ben helemaal niet meer op het forum geweest…. wat een drukte met zo n spookje in huis! Zit nu bij mij in de draagzaak zodat ik mijn handen eens vrij heb ? Babyfeb ik was uiteindelijk meer dan 2 liter bloed verloren. Heftig dus. Vooral tijdens de operatie om de placenta te verwijderen was ik erg veel bloed verloren. Gelukkig was ik heel fit en daardoor heeft mijn lichaam het allemaal zelf goed op kunnen vangen en geen bloedtransfusie. Maar hij is het allemaal waard ;). Ben het eigenlijk allemaal alweer een beetje vergeten. Heel cliche, maar waar. Meiden op de bank: succes!!![/quote]
Fijn om weer wat van je te horen!! Ook fijn dat je geen bloedtransfusie nodig had. Hafmd je een heftige bevalling?

Even dit topic weer omhoog. Ik ben nu 40+4 en ben het wachten zo zat. 2 dgn geleden zat ik op 1cm en kon toen niet gestript worden. Pas volgende week dinsdag weer een afspraak... Verder dan harde buiken, krampen en steken kom ik niet. Hoe is dat bij jullie? Ik denk er over om mijn gynaecoloog vandaag te bellen met de vraag of we een datum kunnen vast zetten ipv wachten tot dinsdag. 

Hoi hoi
Wat vervelend zeg!! Ik ben 39 wk maar heb onwijs veel kwalen en kan niet eens meer normaal lopen. Ben t ook echt helemaal zat.. heb veel krampen en voorweeen al en hele dagen harde buiken. Maar laatst had ik echt een half uur weeen en mn lichaam schoot in stress stand en vannacht helaas weer.. ik ben zo bang voor de pijn die komen gaat maar wil ook wel graag bevallen. Dit is de 2e dus weet natuurlijk hoe het voelt..

@AnoniemJP, ik vandaag ook exact 40+4 en ook goed klaar mee. Dinsdag had VK nog gekeken maar 0cm ontsluiting dus ze kon niks doen. Heb nu voor zondag weer afspraak maar zit ook te twijfelen om morgen alweer even te bellen of ze kan komen checken.
Ik zie mij echt de 41 weken nog aantikken...:( en dat terwijl ik mijn hele zwangerschap er heilig van overtuigd was eerder te bevallen! Nou mijn lesje geleerd voor de volgende keer..
Wat doe jij nog zo om de dag een beetje door te komen?

Terug
Bovenaan