Ik sta op het punt van instorten!
Mijn zoontje is bijna 5 maanden maar komt nog steeds elke nacht.... elk uur!!
Van een vriendin kreeg ik de tip om hem in te bakeren. Ik had het boek van R. Blom al gelezen, maar vond dat inbakeren eigelijk zielig. Maar op een gegeven moment ga je toch van alles proberen, dus ook het inbakeren. Ik baker hem nu twee weken in, maar nog steeds zonder resultaat!
Overdag slaapt 'ie goed; 's ochtends en 's middags 2 uurtjes.
's Avonds doe ik 'em rond 20.00 uur in bad, daarna een flesje met 3 schepjes Nutrix, die hij overigens niet leeg drinkt, en dan naar bed.
De rest van de dag krijgt 'ie bv. En 's nachts ook, alleen dan slaapt 'ie weer verder.
Wat moet ik nou doen. Ik kan het zo langzamerhand echt niet meer aan!!!
Een hele wanhopige mama
Mijn zoontje is bijna 5 maanden maar komt nog steeds elke nacht.... elk uur!!
Van een vriendin kreeg ik de tip om hem in te bakeren. Ik had het boek van R. Blom al gelezen, maar vond dat inbakeren eigelijk zielig. Maar op een gegeven moment ga je toch van alles proberen, dus ook het inbakeren. Ik baker hem nu twee weken in, maar nog steeds zonder resultaat!
Overdag slaapt 'ie goed; 's ochtends en 's middags 2 uurtjes.
's Avonds doe ik 'em rond 20.00 uur in bad, daarna een flesje met 3 schepjes Nutrix, die hij overigens niet leeg drinkt, en dan naar bed.
De rest van de dag krijgt 'ie bv. En 's nachts ook, alleen dan slaapt 'ie weer verder.
Wat moet ik nou doen. Ik kan het zo langzamerhand echt niet meer aan!!!
Een hele wanhopige mama