De wanhoop nabij!!

Ik sta op het punt van instorten!
Mijn zoontje is bijna 5 maanden maar komt nog steeds elke nacht.... elk uur!!
Van een vriendin kreeg ik de tip om hem in te bakeren. Ik had het boek van R. Blom al gelezen, maar vond dat inbakeren eigelijk zielig. Maar op een gegeven moment ga je toch van alles proberen, dus ook het inbakeren. Ik baker hem nu twee weken in, maar nog steeds zonder resultaat!
Overdag slaapt 'ie goed; 's ochtends en 's middags 2 uurtjes.
's Avonds doe ik 'em rond 20.00 uur in bad, daarna een flesje met 3 schepjes Nutrix, die hij overigens niet leeg drinkt, en dan naar bed.
De rest van de dag krijgt 'ie bv. En 's nachts ook, alleen dan slaapt 'ie weer verder.

Wat moet ik nou doen. Ik kan het zo langzamerhand echt niet meer aan!!!

Een hele wanhopige mama
 
Op zijn buik of juist op zijn rug slapen weet niet wat ie nu doet
Mijn zoon was net zo, totdat ik ontdekte dat t een buikslaper was, hij ligt al va 11 weken op zijn buik en slaapt door !!
( wel opgebouwd en goed gekeken of hij sterk genoeg was )
 
Hoi,
Ik kan niet uit je verhaal halen of hij bij jou op de kamer slaapt of niet, in ieder geval toen ik mijn zoon naar zijn eigen kamer ging, sliep hij goed door, ik heb ook wel eens gelezen dat het bedje verplaatsen helpt, ivm aardstralen (ik weet het, het klinkt heel raar) maar misschien het proberen waard.
sterkte!!
 
Over aardstralen had ik idd wel eens gehoord. Hij sliep eerst in de wieg op onze kamer, maar hij werd te groot. Hij slaapt nu dus in zijn eigen bedje. Hij kwam trouwens ook om het uur in de wieg. En bij m'n ouders, bij m'n zwager en op vakantie hadden we hetzelfde probleem. Dus aan de aardstralen ligt het ook al niet... jammer genoeg!

Ook op de buik slapen hebben we geprobeerd, maar haalt ook niets uit. En nu hij is ingebakerd kan dat natuurlijk niet...

Lastig he! Wel lief en vooral jullie tips blijven sturen, misschien zit er toch iets tussen wat we nog niet hebben geprobeerd....
 
Terug
Bovenaan