De wanhoop nabij!!

Ik geloof niet dat hij werkelijk honger heeft 's nachts. Dus ik zou stoppen met voeden 's nachts. En ook niet meer uit bed halen als hij huilt, maar er gewoon naast blijven staan, aai over de bol en rustig laten worden. En dan gewoon weer weglopen? En dit desnoods 1000 keer herhalen.
Je probleem is dan nog niet opgelost, maar dat is wel het begin van een andere structuur die uiteindelijk wel wat moet opleveren.
 
Ik heb veel goede verhalen gehoord om ze echt te laten huilen. Het is erg zwaar maar ik weet alleen maar positieve verhalen. Er zijn erbij die het zelf niet aankunnen en het bij een ander thuis doen zodat ze zelf de drang om ernaar toe te gaan niet hoeven te weerstaan.

Erg veel sterkte.
 
We zijn nu ongeveer een week verder en het gaat al een stuk beter. Ik ben gewoon doorgegaan met inbakeren en ik heb hem de eerste keer laten huilen toen 'ie wakker werd. Hij viel toen weer in slaap en kwam toen een paar uurtjes later pas weer! Het laten huilen had dus direct resultaat. In totaal heb ik hem die nacht 1 keer laten huilen en 2 keer gevoed. De volgende nacht precies hetzelfde, maar de nachten daarna kwam 'ie zelf maar twee keer. Eigenlijk mag 'ie 1 voeding laten vallen, maar ik ben al lang blij dat 'ie nog maar 2 keer per nacht komt i.p.v. elk uur!
Alleen gisteren nacht kwam 'ie 3 keer, maar ik had ook niet echt verwacht dat het in 1 keer zou lukken. Ik hoop wel dat 'ie het vannacht weer beter doet!
Oh ja, de laatste voeding krijgt 'ie gewoom weer de borst en geen Nutrix meer. Dat hielp toch niet en ik wil eigenlijk 6 maanden volledige borstvoeding geven.
In ieder geval bedankt voor jullie tips!
 
Terug
Bovenaan