De zenuwen voor mijn eerste echo morgen !!

Hallo allemaal,

mijn naam is Natasja en ik ben 32 jaar, we hebben een zoontje van 6 jaar en ondanks dat de artsen zeiden dat wij er op de normale manier ooit een tweede bij zouden krijgen onmogelijk was, ben ik nu toch op de normale manier zwanger geraakt. Ik denk dat ik ongeveer eind maart of begin april ben uitgerekend. Ik heb de laaste drie weken al twee keer een beetje rose-achtig bloed verloren, verder geen kramp of hevige bloedingen gelukkig. Maar morgen heb ik de eerste echo. Kijken hoever ik heen ben en natuurlijk zien of alles inderdaad goed is. Ik ben vandaag en gisteren al helemaal in de zenuwen.
Stel je voor, straks een leeg vrchtzakje of erger nog een buitenbaarmoederlijke zwangerschap... Ik weet wel dat ik mezelf mooi gek maak op deze manier. Het was even schrikken toen ik zwanger bleek te zijn, maar ik wil nu zo verschrikkelijk graag dat het goed gaat. Dit gebeurd me waarschijnlijk nooit meer..

Zo even mijn hart gelucht, nu maar hopen dat alles goed is morgen. duimen jullie met me mee???

Groetjes Natasja

Hey Natasja,

Nou hier nog eentje hoor, maar dan voor de echo van overmorgen...

Heb in juni een echo gehad bij 11 weken en die liet zien dat het hartje van ons kindje er na 8 weken en 5 dagen mee gestopt was. Heel triest. Ik ben na de curettage / miskraam meteen weer zwanger geraakt, geweldig natuurlijk want we zijn blijkbaar enorm vruchtbaar, de eerste keer was ook meteen raak. Ik weet dat dat al een wondertje op zich is en dat we er erg blij mee mogen zijn.
Maar toch, ik weet niet wat het met me doet als ik donderdag  weer slecht nieuws krijg, ook al heb ik geen reden tot twijfelen. Het liefste hang ik elke ochtend boven de wc, ben namelijk totaal niet misselijk en op de een of andere manier zie ik dat toch als n bevestiging, wat beetje onzin is.
Ik ben ook begin april uitgerekend, net als jij.

Eng he die echo's! Ik leef nu van echo naar echo (dit wordt mn derde al) maar toch, had ik zelf maar zo'n apparaatje thuis waarop  we elke dag even konden kijken!

Het enige dat we kunnen doen is wachten, wachten en nog eens wachten... Lastig!
Heel veel succes morgen en laat even weten hoe het was. Hopelijk zien jullie een mooi, kloppend hartje op de echo en zijn je zorgen voorbij!

groetjes, Jannie

Hoi allemaal,
Ook ik heb morgen mijn eerste cho, met 7 weken en 2 dagen zwangerschap. Wordt ws een inwendige echo, maar dat geeft nie. Ik vind t ontzettend spannend, vooral omdat we bij de vorige zwangerschap ook tijdens de echo ontdekten dat het mis was.
Ik duim mee voor iedereen die morgen/overmorgen een echo heeft, duimen jullie ook voor mij?
Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan