De zenuwen voor mijn eerste echo morgen !!

Blaren op mijn duimen

Laten jullie allemaal even weten hoe het afgelopen is, ik ben reuze benieuwd!!
Mijn afspraak staat morgenmiddag om kwart over twee, zodra ik thuis ben zal ik even verslag aan jullie uitbrengen!!

OP GOED GELUK

Liefs Natasja

heey,

succes morgen!!

het is en blijft spannend zon echo, ik heb er vorige week eentje gehad maar daar was nog geen kloppend hartje op te zien. maandag mogen wij weer voor een echo. spannend!!!

gr. mama van elmar

Spannend hoor, ik duim met jullie mee!

Maar wat mogen jullie allemaal al snel!
Ik moet nog twee weken wachten (wo 3 sept), ben dan ruim 8 weken.
Normaal krijg je hier de eerste echo tussen 10 en 12 weken pas. Mocht nu ivm miskraam eerder komen, maar vind het nog wel erg lang duren.

Ik vind het nu ook super spannend, want de vorige keer had ik met 10 weken de eerste echo en was op de echo te zien dat het vruchtje al met 6-6,5 gestopt was. Heb er voor gekozen om de natuur z'n gang te laten gaan en af te wachten. Met 11w1d heb ik miskraam gehad. Dat was in mei.
En nu meteen weer zwanger (geen menstruatie gehad tussendoor, ik heb hele lange cyclussen), wat ik nu super spannend vind.

Hoop dat we allemaal hele mooie echo's krijgen!

Ka Rosie & Natasja: veel succes vandaag; we horen het wel.
Duim voor jullie!

Pff nog 1 nachtje slapen... We gaan weer alles op video opnemen, is fijn om te hebben. Heb geen reden om te denken dat het mis is, maar toch ben ik op van de zenuwen. Jammer hoor zo'n miskraam... Het onbgezorgde, blije is er wel vanaf. Hopelijk zien we een mini-lichaampje met een kloppend hartje!

@nogevenanoniem: ja ik heb snel een echo gekregen! Maar dat kwam ook omdat ik toch een afspraak had, was nl de nacontrole van de curettage. Was toen 4,5 week a 5 weken zwanger. Week later mocht ik terugkomen en zag ik een kloppend hartje, erg fijn. Ik heb 2 weken gewacht op de natuurlijke miskraam, maar helaas gebeurde er niks. Het waren de langste en verdrietigste 2 weken van mn leven...
Ik snap dat je het lang vind dat wachten, begrijpelijk! Elk ziekenhuis / vk gaat er weer anders mee om heb ik ervaren.

Hier duimen we ook mee hoor, ik zelf loop over van de spanning, om elk wissewasje stromen de tranen, ik moet het zo nog anderhalve week vol houden, ik mag pas 28 augstus, dan ben ik ook bijna 8 weken. Maar na drie miskramen slaat me de angst af en toe echt naar de keel ..... hoop voor iedereen op goed nieuws !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes
Ans

Hallo allemaal,

Ik heb vanmiddag mijn eerste echo gehad, en we hebben gelukkig een kloppend hartje gezien. Alles ziet er goed uit!! Ik ben nu 8 weken en 2 dagen zwanger. En niet lachen.... ik ben uitgerekend op 1 april.

ik hoop dat het er voor jullie straks net zo goed uit zal zien.....

Groetjes Natasja

geweldig nieuws was leuk om te zien he?? net aan april mama met je 1 april je mag hopen dat hij of zij niet op die dag geboren word haha

ik heb vandaag mijn echo ben ook best nerveus!

Terug
Bovenaan