A ANONYMOUS_USERNAME aug 21, 2008 #18 Hey allemaal, IMD-- Spannend vandaag de echo. Laat je even weten hoe het afgelopen is, ik ben reuze benieuwd. Succes!! Iris- Bedankt voor je felicitatie, jij ook van harte gefeliciteerd. Ben jij al voor een echo geweest??? Groetjes Natasja
Hey allemaal, IMD-- Spannend vandaag de echo. Laat je even weten hoe het afgelopen is, ik ben reuze benieuwd. Succes!! Iris- Bedankt voor je felicitatie, jij ook van harte gefeliciteerd. Ben jij al voor een echo geweest??? Groetjes Natasja
A ANONYMOUS_USERNAME aug 21, 2008 #19 Dankje Nee ik moet de 26e eerst naar de verloskundige ik hoop dat ik ook een vroege echo krijg want ik had een onregelmatige cyclus. Groetjes Iris
Dankje Nee ik moet de 26e eerst naar de verloskundige ik hoop dat ik ook een vroege echo krijg want ik had een onregelmatige cyclus. Groetjes Iris
A ANONYMOUS_USERNAME aug 21, 2008 #20 Hi Natasja, Van harte!! Ook ik dus mn echo gehad en ben 8 weken en 3 dagen, dus 2 daagjes verder dan jij. Ben dus 30 maart 2009 uitgerekend. 1 april, grappig... ach ja tis maar een datum! Spannend he allemaal.... groetjes Jannie
Hi Natasja, Van harte!! Ook ik dus mn echo gehad en ben 8 weken en 3 dagen, dus 2 daagjes verder dan jij. Ben dus 30 maart 2009 uitgerekend. 1 april, grappig... ach ja tis maar een datum! Spannend he allemaal.... groetjes Jannie