Dealtje maken???

A

Anoniem

Guest
Hee dames

Ik wilde eens even een dealtje met jullie maken waar we allemaal beter van worden

Kijk, dit forum is hartstikke leuk, maar het zou toch nog veel leuker zijn als er iedere week tenminste een iemand zwanger raakt. Ik had zo in gedachten dat we op Alfabet zouden uitmaken wie er in welke week zwanger wordt. Er mag geruild worden......maar liever niet.

hahahahahahaha Zo had even zin in een geintje, maarre.....wel een mooi streven toch?

SUCCES ALLEMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dat is wel een goeie deal maar mag ik mijn naam dan ff veranderen in AAAAAAtje??
hihihihi

XXX

Tja is een goeie van je, ik heb mezelf verdorie Wondernetje genoemd, beetje dom.....
groetjes

Haihai,

Tsja ik ga met Sam dan ook nie ver komen he... Als we dan eens bij de Z beginnen... Nee ik hoop dat ik dus echt niet meer hoeft te wachten.. het gaat nog steeds goed..

Alleen hier buiten gaat het te keer, oh wat een onweer, echt nog nooit zoveel regen zien vallen en al ruim kwartier lang en harde knallen.. om bang van te worden... zit ik hier alleen in huis..... iekssssss

Fijne avond allemaal en succes met klussen evt vanavond/vannacht!

Doeidoei

Hoi dames,

Vinnik niet zo'n goeie deal hoor!
Laten we de oudste nou het eerst doen! Dat vind ik een strak plan .

TeHa, 34 jaar

We kunnen er natuurlijk eek iedere week drie doen, en dan een van iedere categorie. Dus: 1 vanaf de A, 1 vanaf de Z,  1 van de oudsten, 1 van de jongsten

Haha, zo zie ik mezelf.......jullie ook????

O wat naar van dat onweer, ben ik ook zo bang voor als ik alleen thuis ben. Hou je taai he? Hier is het trouwens hartstikke droog hoor. Zit je zeker aan de andere kant van het land? Ik zit in Zandvoort

groetjes

Ik zit in het diepe zuiden... maar gaat goed hoor! Mijn oude buur dook altijd de kelder in, sneu... Die was pas bang..

Wat leuk al die plaatjes trouwens!!! Ik durf het niet aan, wordt er steeds afgegooid verdorie..

Doeidoei

Hoi

Zielig he, als mensen echt bsng zijn. Ik heb bijna 3 jaar in een verzorgingshuis gewerkt en daar ging ik echt een aantal mensen troosten als het onweerde. Dan brak echt mijn hartje als ik ze zo bang zag...........

Ik heb trouwens wel ontdekt dat dat knopje hierboven je er twee keer afgooit, maar dan de derde keer staat ie het wel toe. Ik heb de smaak te pakken nu.
doei

Terug
Bovenaan