Dealtje maken???

hoi ik wil ook mee doen!!!!
ANGEL!!!!
dus aankomende week is het raak????

joepie!!!

Hoho!! Ouwe geiten eerst he!

Jullie snotneusjes kunnen best nog even wachten.
Als ik niet opschiet met werpen gaan m'n kinderen in de pupertijd als ik in de overgang zit . Dusss..... ikke ben eerst!

TeHa

Oke dames,

Zo komen we nergens natuurlijk. Laten we het wel gezellig houden hier! We worden gewoon allemaal zwanger deze ronde oke? Oke. Afgesproken.
Tot op het ZWANGER ZIJN!!! forum.

Groetjes Ineke

Idd Ineke met zijn allen, met zijn allen, met zijn allen.... zou super zijn he als we elkaar daar weer snel tegen komen!

Ik ga morgen testen, mijn temp blijft hoog en zelfs vanavond boven pot moeten hangen ruim anderhalf uur na het eten en borsten steken af en toe ook.... vooral mijn tepels zijn heel gevoelig, mag niemand aankomen!!! Helaas voor vriendje.. hihiih

Doeidoei

He Ineke, dat is idd de beste deal die ik tot nu toe gehoord heb .
We gaan ervoor!!

Hoi allemaal

Ik ben blij, dat mijn maffe brichtje zo goed gevallen is. Ik zal eerlijk zeegn dat ik al een paar dagen met het idee rondliep, maar twijfelde om hem te plaatsen, omdat ik niet wist of jullie het leuk, of onsmakelijk zouden vinden. Zelf had ik wel weer even behoefte aan een lolletje!!!

Maarre, ik ga nog steeds voor een paar in elke week. Steeds een uit elke categorie...... Is voor mezelf ook beter (hoewel mijn echte naam Annet is haha)

Ga nu maar slapen, liefs Annet

Terug
Bovenaan