Dealtje maken???

Net schrok ik dus heeeeel erughhh, werd op raam geklopt en had mijn gordijnen dicht, dus ik heel angstig jjaaajjaaaa (vriendje komt later thuis)
Was het de buurman, zijn toilet is helemaal overgelopen... We wonen in Belgie in nieuwbouw wijk en hier leggen ze geen riolering (echt Bels... sorry voor de belgen onder ons..) dus ik snel kijken op onze toiletten, maar gelukkig hier alles goed...

Heel de straat staat helemaal blank.. Ben blij als mijn lover thuis komt!!

groetjes

oei dat wordt een lekker klusje zeg... zal voor je duimen dat het bij jou goed blijft gaan. Ben jij zelf ook Belgisch, of woon je er alleen maar??

Hela!!

Je bent er ook nog gezellig!!!

Nee ik woon er alleen maar, ben echte Hollandaise!!!

Maar oke ik zeg wel Salutekes!!! hihhhiih

Ja, zucht, ben echt compleet verslaafd!!!
Ga nu toch maar naar bed. Nog een half uur ofzo en dan komt jouw man ook weer thuis toch?? Welterusten voor dan en succes voor morgen. Ik  kom gauw kijken of je al iets meer weet? Wanner ging je nou testen?? Of weet je dat nog niet.
Lees het morgen wel weer

trusten!!!
liefs Annet

Slaap lekker meisie! Droom maar heerlijk!!!! Ja mijn ventje is er ook zo, ga bedje vast opwarmen denk ik!
Laat via forum zeker iets horen als ik meer weet! Testen weet ik nog niet, ben al zoveel geld kwijt aan de rot dingen (tenminste voor mij zijn het tot nu toe rotdingen geweest!!) Nee ik ga echt wachten tot sowieso eind volgende week, zal lastig worden maar denk ik wel het slimste om van langste cyclus uit te gaan en dat is eigenlijk dan nog langer... We zien wel!

Trusten en nogmaals super gezellig zo en tot hoors maar weer!

Doeidoei

Ik doe wel mee hoor met je deal!!
Hahaha

Maar iedereen moet eigenlijk zwanger worden hier en dan wel NU!! Dat zou het beste zijn!!

Liefs Alma

Sorry,

niet mee eens met het alfabet.... Moet ik natuurlijk helemaal onderaan beginnen na mijn miskraam.... Nee, ik denk dat ik het neurotisch ben hier op deze site. Dus mag ik dan eerst??? Want stress is heel slecht voor babies, en voor mij ook.

Bedankt dames!!

Knuffel van Ineke

He wondernetje,

Ben ik effe blij dat ik Anne heet!!!!
Volgende week of die week erna zou ik prima vinden!!!!!
Wat mij betreft prima plannetje! Inderdaad jammer dat jezelf bij de laatste zou gaan horen!!
Ach....wat ouweh*ren kan geen kwaad toch?!!

Liefs Anne

Terug
Bovenaan