Debby, mv B'Elanna, waar ben je?

'k ben ook wel benieuwd wat je allemaal bezig houdt! Onlangs vertelde je ook dat jullie misschien een nieuw huis kregen (in Dordrecht?!). Is dat nog doorgegaan?

Afijn, je merkt 't: we denken nog aan je!

Ja, hoe is het met je Deb? Ik moet best vaak aan je denken hoor.
Ik mis je ook!

Hey Ladies!!!

Wat lief dat jullie aan me denken!!! Maarruhhh, het is even kl*te gegaan hiero.... En door omstandigheden (waar ik me verder niet over uitwijd) waren we genoodzaakt om binnen 1 week bij mijn ouders (tijdelijk) in te trekken.
We zijn idd bezig met een huisje, niet in Dordrecht maar in Schiedam... en we hebben een optie op 1 die helemaal onze smaak/stijl is, en af!
Hopelijk gaat dat het worden, en zijn we hier net zo snel weer weg als dat we erin zijn gekomen.
Mijn ouders zijn wel schatten hoor... erg lief allemaal, maar het is toch weer behelpen enzo.

Met mij en mijn dochter gaat het prima, uitgezonderd van haar 14 maanden sprong is het een heerlijke dreumes.... die lekker alles zelluf wilt doen. Lopen, eten, aankleden (lukt niet) en alles aanwijzen en benoemen.. hihihi.
Ik ga het herintreden project in, en eventueel met opleidingen.. alles oke dus!

Groetjes Debby en B'Elanna

quote: debby mv BElanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-12-2007 07:26:25'));

Hey Ladies!!!

Wat lief dat jullie aan me denken!!! Maarruhhh, het is even kl*te gegaan hiero.... En door omstandigheden (waar ik me verder niet over uitwijd) waren we genoodzaakt om binnen 1 week bij mijn ouders (tijdelijk) in te trekken.
We zijn idd bezig met een huisje, niet in Dordrecht maar in Schiedam... en we hebben een optie op 1 die helemaal onze smaak/stijl is, en af!
Hopelijk gaat dat het worden, en zijn we hier net zo snel weer weg als dat we erin zijn gekomen.
Mijn ouders zijn wel schatten hoor... erg lief allemaal, maar het is toch weer behelpen enzo.

Met mij en mijn dochter gaat het prima, uitgezonderd van haar 14 maanden sprong is het een heerlijke dreumes.... die lekker alles zelluf wilt doen. Lopen, eten, aankleden (lukt niet) en alles aanwijzen en benoemen.. hihihi.
Ik ga het herintreden project in, en eventueel met opleidingen.. alles oke dus!

Groetjes Debby en B'Elanna

Tsjonge Debby, wat een verhaal zo zeg. Valt allemaal niet mee lijkt mij.
Zou echt fijn zijn als jullie gauw in dat huisje kunnen wat jullie op het oog hebben.
Ik hoop dat jullie omstandigheden snel in rustiger vaarwater komen.

Wel fijn dat het met je dochter zo goed gaat.
En dat jij gaat herintreden lijkt mij ook een goed teken. Fijn joh.

He heel veel sterkte meid met alles

Liefs Ida

Hey Debby,

Nou, je krijgt het wel voor je kiezen he! Tsjonge!
Inderdaad wel fijn om te horen dat het met je dochter goed gaat!
Spannend hoor dat je weer gaat herintreden, maar ook wel goed denk ik!

Ik wens je toe dat jullie snel een huisje vinden en dat de rust weer een beetje weer mag keren in jullie gezinnetje.
Hou je taai he meid!

Liefs,
Mariska

Hey meiden,

Nou Debby dat klinkt wel kl#@$@ te allemaal. Enneh...ik mis Sil eigenlijk ook wel hier of weten jullie iets wat ik niet weet? Nou ben ik hier zelf ook weinig . Beetje druk geweest.

Ik heb trouwens ook nieuws. Ik ben weer zwanger. Nummer 2 komt eraan hahaha. Naja het is nog maar heel pril dus ik probeer mijn enthousiasme een beetje te temperen. Maar toch leuk.

Voor jullie

Hey Juf,

GEFELICITEERD!!! Met het nieuwe wondertje in je buik!
Leuk zeg!
Geniet er maar lekker van!

Terug
Bovenaan