Debby, mv B'Elanna, waar ben je?

Hé Juf, gefeliciteerd zeg! Hardstikke leuk dat je weer zwanger bent, ik hoop dat je er nu meer van kunt genieten.
Wat lief dat je me hier een beetje mist en dat klopt ook wel, ik ben er beduidend minder dan eerst.
Ook hier loopt het niet zo super allemaal en zoals zovelen hier zullen begrijpen wil ik me op zulke momenten niet verliezen in het computeren.
Ik hoop dat je ons wel een beetje op de hoogte houdt van je zs Juf?
Liefs Sil

@J_U_F Wauw, gefeliciteerd met je zwangerschap. Blijft altijd bijzonder he. Spannend joh. Hou je ons op de hoogte hoe het met je gaat?

@ Sil Ik had jou ook gemist Sil; zonder jou en Debby is het hier  anders, jullie zijn echt de motor. We missen ook jullie humor.
Maar je hebt gelijk dat het forum niet bovenaan je prioriteitenlijstje staat en al helemaal niet als het thuis niet lekker loopt. Da's echt niet fijn voor je joh; ik gun je zo dat het juist goed met jou en je gezin gaat. Als je wilt mag je het hier altijd kwijt wat er aan de hand is he; maar je bent daar natuurlijk helemaal vrij in want zo anoniem zit jij hier natuurlijk niet meer na het schrijven van je boek, dus dat kan dan ook een belemmering zijn. Ik wil in elk geval naar je luisteren als je daar behoefte aan hebt.

Heel veel sterkte en een dikke knuffel van mij en Thomas

groetjes Ida

Hoi lieve Ida,
Het doet me altijd zo goed om zulke lieve berichtjes te lezen. Ik zou graag mijn hart helemaal bij je uitstorten, maar het is wel zo dat ik een beetje belemmerd wordt in het gebrek aan anonimiteit.
Het is niet erg dramatisch hoor wat er aan de hand is, maar door een combinatie van een aantal dingen zit ik gewoon niet lekker in mijn vel.
Ik ben een beetje aan het kwakkelen met mijn gezondheid, op mijn werk loopt het voor geen meter en de zorg voor mijn 2 meiden valt me (daardoor) gewoon erg zwaar de laatste tijd.
Dit is  in grote lijnen wat er aan de  hand is. Het is gewoon ook zo'n drukke tijd nu dat ik het eventjes niet meer trek.
Maar lief dat je aan me denkt!
Sil  

Lieve Sil,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je het zo niet trekt hoor. Het is nogal een tegenslag allemaal bij elkaar. Ik hoop zo voor je dat de dingen beter voor je gaan en dat het allemaal wat rustiger voor je wordt. Probeer van de kleine dingetjes te genieten dan kun je de tegenslagen misschien wat beter verdragen.
Heel veel sterkte in elk geval.

Ik denk aan je.

Liefs Ida

hey meiden,

Bedankt voor jullie felicitaties. Ik hou jullie op de hoogte. Maar we gaan gewoon voor een hele normale, saaie zs .

@ Sil, ik was er al een beetje bang voor dat het niet zo goed ging maar ik had gehoopt dat je gewoon druk was. Je verdient beter, na het lezen van je boek dacht ik nog, die heeft haar portie wel gehad. Je hebt al genoeg ellende meegemaakt. Ik snap trouwens ook dat je dan niet de hele tijd achter de PC wil zitten. Wel verstandig denk ik. En tja, dat is het nadeel van een goed boek schrijven. Nu ben je niet meer anoniem. Maar dat is het boek wel waard toch? Ik hoop dat het snel weer beter met je gaat meid. Misschien  extra veel kaarsjes en kerstlampjes branden. Of maakt dat het alleen maar erger?  Nou ja, ik ga iig een kaarsje voor je branden.

Lieve Sil,

Voor jou een hele dikke knuffel

van mij!

Ik denk aan je!!!

Liefs,
Mariska

Terug
Bovenaan