@ debby269

A

Anoniem

Guest
He meid

Van harte gefeliciteerd met de 1ste verjaardag van Dylano.
Alweer een jaar geleden, had je je ukkie in je armen, wat is het toch snel gegaan he!!!!

Maak er een onwijs leuke dag van, ookal vier je het vandaag niet oficieel, het is een bijzondere dag toch!!!!!

Een dikke knukkel voor Dylano.
Liefs van Mij

Gefeliciteerd!!! En een hele fijne verjaardag natuurlijk. Wat gaat het vlug trouwens!!!

groetjes van marloes

Thnx meiden!!!  

Ik moest net toch wel ff slikken hoor, toen ik dit berichtje las... Hormonen denk ik?? Haha!!

Gisterenavond de boel hier versierd, en het viel Dylano niet gelijk op, maar na aanwijzen, vind hij het nu geweldig!! Hij blijft kijken naar het plafond en de muur, haha!!
Ook heeft hij op zn verjaardag al goed uitgeslapen... Moest hem om 9.15 wakker maken, toen heb ik hem maar in zijn badje gedaan, want dat komt er niet echt van denk ik vandaag
Het is echt zoooo vlug gegaan!! Ik zei vannacht nog tegen Ramon: " 1 jaar geleden was ik aant puffen en kreunen" en nu is hij alweer 1 jaar zeg!! Pfffff!!!
Maar nog een x bedankt meiden!!

Liefs Debby.

Hoi Debby,

Van harte gefeliciteerd met je kleine mannetje!! 1 jaar.. gaat echt hard.
Maak er een leuke dag van vandaag en geniet er van!

Liefs,

Frieda

Lieve Debby!!

Van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Dylano!!
Wat gaat dat hard ja. Poeh zo zaten we vorig jaar te wachten wie er als eerste ging bevallen op het forum en nu moeten we elkaar al feliciteren!! FANTASTISCH!

Maak er maar een leuke dag van. Wat krijgt Dylano van jullie trouwens??

Dikke knuf
Saskia en Rik (04-07-07)

Hoi hoi,

Dylano krijgt van ons een loop-duwauto. Gaat hij erg leuk vinden, maar kan hem helaas nog niet geven, want mijn vriend wilt er het liefste bij zijn. Maar dies werken
En ik heb al zoveel geduld... NOT!!

Liefs Debby.

Hoi Debby,

Gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Dylano. Maak er een gezellige dag van, zal wel lukken met dit weer!

liefs Mariska

Hoi Debby,
gefeliciteerd met jullie mannetje!! 1 jaar alweer, wat vliegt de tijd toch.
Geniet maar lekker van deze zonnige dag,
groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan