Hallo, hier ben ik weer!!
Nogmaals we hebben het gister echt supergezellig gehad!! Iedereen die we erbij wouden hebben, waren er. En voor Ramons ouders was het de 1e x dat alle kinderen én kleinkinderen erbij waren. Het begon wel druk hoor. Mn schoonzus kwam met haar 3 kids en haar vriend, en tegelijkertijd mn schoonouders met mn schoonbroer en zijn 2 kids.
Daarna mijn vader met mijn broer en zijn vriendin. Dylano moest zijn brood hebben, dus ik dacht, nou dan laat ik dat pa wel geven. Maar die vlieger ging mooi niet op. Dylano begon te schreeuwen!! Met als gevolg dat Ramon er ffkes alleen voorstond. Kort daarna volgde de rest van mijn familie. Het was erg druk, maar erg gezellig!! Dylano is wel een paar x in huilen uitgebarsten omdat het zo druk was. Had tuurlijk niet in de gaten dat ze allemaal voor hem kwamen, haha!. Hij heeft het dus ook niet erg lang volgehouden, maar dat snap ik. Da manneke heeft zoveel indrukken gekregen op een dag, dat dat wel vermoeiend is.
Hij heeft in de taart mogen slaan, maar echt slaan deed hij niet, hij deed meer kneden zeg maar, haha!! Alles zat wel onder, maar goed... Mama had al andere kleertjes gepakt.
Hij heeft een V-tech speelbal gehad. Die draait door heel de kamer. Maar hij is er een beetje bang voor. Maar dat komt wel goed. Verder heeft hij geld gehad, een bus van Little people, en nog een soort bakwagentje ook van dat merk.
Ik ga v/d week ff naar de stad, ffkes shoppen voor een leuk cadeautje voor hem, of mss wel meerdere??
Er zijn een hoop foto's gemaakt door mijn zwager en mij. Iets van 132!! Ze staan al op de PC. Ik moet ze alleen nog een naam geven. Foto's volgen dus nog... Uiteraard ook van de taart!
Hij werd vanmorgen om 9.15 wakker, dus die is echt helemaal kapot geweest! Maar goed... dan kon mama ook nog een beetje uitrusten, alhoewel ik vandaag nog gebroken ben
Heb hier vanmorgen gelijk gestofzuigd en gedweild, want de vloer zat er echt niet uit. Maar dat weet je met verjaardagen hé??
En ohja... Mn neefje en Jazzy waren met de bal aant spelen, en normaal vangt Jaz de bal altijd als je hem gooit, maar nu kon ze hem niet goed vastpakken met als gevolg... Recht tegen Dylano zn gezichtje. Die was eerst echt verbaasd aant kijken, maar besloot toch maar te gaan huilen. Heel zijn gezichtje was zwart van t zand... T is zonde. Oma heb hem toen ffkes opgepakt, en daarna was alles zo weer goed!! Die kleintjes toch altijd, haha!!
Mn schoonouders met zwager en kids en mijn moeder zijn het langst gebleven. Tot 20.30. En schoonpapa had voor de 1e x in 5jr weer eens gedronken, man man man.. Zo ken ik hem helemaal niet!! Maar was echt leuk!!! MIjn moeder had er ook genoeg uit aan het eind van de avond, dus die heb ik maar naar huis gebracht.
Dylano lag er om 19.00 op trouwens... was helemaal kapot!!
Maar goed... het is een feit, Dylano zn 1e verjaardag is voorbij!!
Liefs Debby.