@ debby269

Volgens mij ben je de eerste hier die de verjaardag mag vieren. Geniet van deze ontzettend speciale dag voor jullie en je kereltje. Wat worden ze toch snel groot he.

Gefeliciteerd met je grote kleine man!
Heeft ie een leuke dag gehad?
Geef een maar een dikke verjaardagsknuffel van mijn zoontje Jelte.

Hallo Debby,

Gefeliciteerd met je mannetje!! Wat gaat de tijd snel he! Hebben jullie een leuke dag
gehad?

Liefs Chantal
(moeder van Lotus, bijna 11 maanden)

Hey meiden,

thnx voor de felicitaties!!
We hebben een erg leuke dag gehad!! Mijn ma en stiefzus kwamen, en mijn vader met zijn vriendin. Hij heeft van mijn ma een prulleke gehad, een hondje aan een lijntje, en die keft en loopt dan. En een zonnebrilletje. Zondag krijgt hij zijn "echte" cadeau. Een bus van Little People.
Van mijn vader en zijn vriendin heeft hij een soort van badje gehad, maar ook die je binnen kunt gebruiken, en daar zitten dan een hoop ballen bij. Voor de zekerheid heeft hebben ze nog een zak extra ballen gekocht. Is in de vorm van een dier. maar vraag me niet wat voor 1, whaha!!
Maarrrrr... Spooky (1 van onze katten), zat aan Dylano zn beker met melk te likken. Dus ik wat doe ik met mn lompe kop?? Ik pak haar op een "gooi" haar weg en ze schuift zo over de laminaat (erg glad voor die beesten) tegen dat badje aan, dus jullie kunne wel raden wat er is gebeurd  Yep... 1 zo'n ring is al lek!!! Verdorie!! Kon mezelf wel voor mn kop slaan!! Nu heb je daar wel plaksetjes voor, maar goed... Het is wel flink balen.
Van ons heeft hij z'n loop-duw auto gekocht, en hij vind het erg leuk, maar hij is al wel bijna omgevallen... Hij kan dus al aardig zitten, maar niet op zo'n ding. We konden zn hoofdje nog net opvangen op de tegels buiten... Was wel schrikken. Dus nu staat hij op zo'n standaard, en daar moet hij echt heel veel moeite voor doen, wil hij omvallen. Maar houden het zeker in de gaten!!

Ik ga eerst nu ff foto's uploaden van zn cadeautjes en de versiering

Dit heeft hij van opa en oma Roosendaal gehad:

En nog een stukje kunstgras, omdat we het aan willen straten, maar dan is het mss wat te hard, dus vandaar dit stukje, haha!! Je kunt mss wel zien hoe hobbelig het is, shame on us!

En dit autootje heeft hij van ons gehad, ohja, Jaz (hond staat er ook weer eens bij met haar snuit, haha!)

En dit is gwn een klein deel van de versiering... Let wel: de kerstversiering hangt er nog  Poeh!! Wat moet ik mezelf veel schamen, hahahaha!! Nou ja... het hangt niemand in de weg

Liefs Debby!

Wat ontzettend leuk allemaal! Ik kan bijna niet wachten tot het hier ook zover is. Aan de andere kant eerst nog maar even genieten van ons baby, ze worden snel genoeg groot. Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad.

liefs

Linda

Hoi Debby,

Wat heeft hij al veel kado's gekregen ondanks dat jullie het zondag pas vieren. En hij zit echt heel wijs in dat autootje, leuk!
Het lijkt mij trouwens een krab waar die ballen in zitten. Schaam je niet voor de hobbels en de kerstversiering. Bij ons achter heeft iemand nog allemaal sterren en happy new year met kunstsneeuw op de glazen trapoverkapping staan, das pas erg hahaha

Geniet zondag ook nog van de bijzondere dag, dat hij maar flink geniet van al de aandacht en kado's.

liefs Mariska

Gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Dylano.
Leuke cadeautjes heeft hij gekregen, en genoten zo op de foto's te zien.

Zondag nog een fijne dag.

Liefs Saskia

Terug
Bovenaan