December 2020

<p>Wie o wie heeft er al een positieve test?</p><p> </p><p>ik heb gister getest, nu zwanger van ons 2e kindje :) </p>

@elln proficiatt. voor wanneer ben jij

ik ben ook pos!! als ik het uitreken via de app zou het voor 3 dec zijn. ik heb mijn eerste afspraak voor een echo op 24 april. 

Leuk gefeliciteerd ! 

Mijn cyclus wisselt beetje tussen de 25-28 dagen dus ik kom uit op 1-4 december 
vanmiddag aangemeld bij de verloskundige .. ik verwacht dat die morgen bellen voor een afspraak 

Gefeliciteerd meiden! Ik had woensdag ook een positieve test ? volgens mijn berekening 2 december uitgerekend van ons eerste kindje. 15 april eerste echo en zou dan 7 weken zijn. Ik heb pcos en meerdere miskramen gehad, vandaar dat ik wat vroeger mag (als het allemaal door mag gaan). 

Hallo meiden,
Wat leuk dat er al een topic is! Gefeliciteerd allemaal! Ik meld mij bij deze ook voorzichtig aan. Had vanmorgen een positieve test! Deze zwangerschap is extra spannend voor ons. Ik wil niet gelijk een negatief verhaal delen, maar onze dochter is stilgeboren en we hebben bij deze zwangerschap weer kans (1 op 4) dat de baby het niet overleefd. Toch proberen we positief te blijven, ik heb er een heel goed gevoel over!

Terug
Bovenaan