December 2020

Absoluut, ik vond het de vorige week naar de 7 weken echo al lang duren. En nu moet ik gewoon wachten tot 10 weken. 

Ik hoop wel dat ik tegen die tijd het gewoon kan vertellen in real life aan de opa's en oma's. Jullie daar al stiekem over nagedacht hoe je het wil gaan vertellen?

Ik ben 30 jaar en nu 6 jaar samen met mijn vriend. 

Ik weet nog niet of we het al gaan vertellen voor we de eerste echo gehad hebben omdat we al eerder een miskraam gehad hebben en daar met de eerste echo achter kwamen dat het niet goed was  ik ben 28 word dit jaar 29 en ben 8 jaar samen met mijn vriend 

De eerste keer hadden wij het wel al vroeg verteld aan onze ouders, 2e keer niet. Ook niet dat we toen een miskraam hebben gekregen. Het ging toen echt heel snel al mis dus we hebben het toen voor onszelf gehouden. 
Nu willen we wachten tot de eerste echo en daarna wel weer onze ouders inlichten. De rest allemaal pas later ? mocht het mis gaan, vind ik het prettig om daar ook over te praten. Op dat gebied zijn we best open ?
ik denk dat we een kaartje gaan (laten) ontwerpen met de verborgen boodschap ? of iets in die richting! 

Ja, ik vind het wel ECHT lang duren tot de eerste echo hoor! Het is helaas niet anders... Volgens mijn eigen berekening ben ik dan bijna 11 weken, dus dan zouden we het kort daarna (rond 12 weken) wel aan familie willen vertellen. Nog geen idee hoe trouwens, dat zijn wel leuke dingen om alvast over na te denken :)
Ik ben 29 en ben nu 8 jaar samen met mijn man. Ik heb een kantoorfunctie, nu thuis aan het werk. Lijkt me inderdaad wel lastig als je nu in de zorg werkt...

Sandra begrijpelijk dat het even slikken is die datum. Maar ik denk dat het je als iets moois moet zien. Het is bijzonder dat een kindje weer bij jullie wil zijn op die dag ondanks dat het een donker randje heeft. 

Hoi hoi! Ook ik ben in december uitgerekend. Zondag had ik een positieve test en het lijntje wordt steeds donkerder :) 28 april heb ik een belafafspraak met mijn VK. Jammer inderdaad dat we zo lang om een echo moeten wachten, maar het is helaas even niet anders. @clau clau ik werk ook in de zorg. Ik wacht gewoon met het vertellen. 

Hoi meiden, ook hier een positieve test vanavond in handen! Na een miskraam in november! En met waarschijnlijk een te korte luteale fase! Kunnen wij voorzichtig zeggen dat wij zwanger zijn van ons eerste kindje! Zo blij, maar ook nog zo voorzichtig ??!
Liefs Cindy 

Dag allemaal, 
Van harte gefeliciteerd! Vorige week zaterdag werd ik wakker en ik wist het: het is raak! Getest en daar kwam een licht streepje die gelukkig prachtig opliep in de dagen erna. Het was toen 4 dagen te vroeg getest. We hebben al een dochter van bijna 2. Morgen 5 weken zwanger en uitgerekend op 2 december. Als alles maar goed mag gaan! Op 18 mei pas de echo. Dat is wel even afwachten. Maar ik ga maar van het positieve uit. Meer kunnen we nu niet doen. Sterkte iedereen en hopelijk goede echo's!

Terug
Bovenaan