December 2020

Gefeliciteerd Sandra! En wat heftig dat je dit hebt moeten mee maken. Ik kan me voorstellen dat je niet meer onbezorgd zwanger kunt zijn. Laten we hopen en duimen dat het (bij iedereen) goed blijft gaan! ? 

Dankjewel Julie-V. Jij ook gefeliciteerd. Zo te lezen is het voor jou ook geen makkelijke weg geweest en nog steeds niet. Ik vind dat we allebei een fijne zwangerschap verdienen met daarna een hele gezonde baby ;-)
Dat gun ik trouwens iedereen!
Elln voor mij de 2e zwangerschap en bij jou?

o zo fijn we zijn al met een paar. er zullen er snel nog wel meer volgen. ik hoop voor elk van ons het beste.
hebben jullie al ergens last van? 

Gefeliciteerd allemaal ?
ik heb gisteren ook een positieve test gehad waarschijnlijk 1 december uitgeteld? ik moet de verloskundige morgen nog bellen .
ik ben zwanger van het 2e kindje heb al een zoontje van 14 maanden ?
dit is wel al me 4e zwangerschap 2 miskramen gehad helaas maar probeer positief te blijven ? blijft een spannende tijd ?

Vandaag de verloskundige gebeld en mag pas 7 mei komen voor de eerste echo helaas , maar wel te begrijpen 
Wel echt lang nog 5 weken wachten ?

Hoi dames, 

Gefeliciteerd allemaal! 

Ik hoop dat jullie allemaal een mooie zwangerschap hebben. 

Zondag hebben wij een positieve test gehad. Het was een heel licht streepje. Maar wel een streepje. Ook gister weer een licht streepje te zien. Als alles goed mag gaan zijn we rond 5 december uitgerekend van ons eerste kindje. Heel erg spannend allemaal. 

Ik voel me erg vol, en opgeblazen. En heb helemaal geen zin aan eten. Maar buiten dat voel ik me prima. Voelen jullie ook al iets? 

Gefeliciteerd?
dat opgeblazen gevoel heb ik ook heel erge last van 
verder ben ik af en toe wat misselijk maar niet zo erg en kan echt niet tegen bepaalde geuren ?

Kwaaltjes vallen bij mij nog reuze mee , merk wel dat ik last van de hormonen krijg en me wat emotioneler ga voelen... soms al huilen om niks. Echt verschrikkelijk hahah 

Terug
Bovenaan