December 2020

[quote quote=10328497]Morgen geslachtsbepaling! Hopen dat ze het ook goed kan zien. De nub was overduidelijk een meisje maar ik geloof het pas als ik het nu zelf ook kan zien. Spannenddddd![/quote]
Hoe was je geslachtsbepaling? Ben erg benieuwd! 

[quote quote=10326830] Veel sterkte! ♥️[/quote]
Dankjewel! Zo kan ik dus wel typen. Het vruchtje is met 6.3 weken gestopt met groeien. Volgende week naar de gyn, want het komt niet vanzelf los.

[quote quote=10329006] Hoe was je geslachtsbepaling? Ben erg benieuwd![/quote]
Vind het beetje rot om nu enthousiast te reageren? Maar kleintje zag er goed uit en het lijkt toch écht een meisje te zijn! Van alle hoeken kunnen kijken en ze was er 100% zeker van! 

Eindelijk roze shoppen. Papa heeft gehuild als een klein meisje, haha. 

[quote quote=10329126] Vind het beetje rot om nu enthousiast te reageren? Maar kleintje zag er goed uit en het lijkt toch écht een meisje te zijn! Van alle hoeken kunnen kijken en ze was er 100% zeker van! Eindelijk roze shoppen. Papa heeft gehuild als een klein meisje, haha.[/quote]
Maakt voor mij niet uit hoor ik heb het al een plekje kunnen geven. Ben alleen wel blij als het eruit is, want dan kan ik pas echt verder en dan gaan we het gewoon opnieuw proberen. We hebben een gezonde zoon dus ik weet dat het kan. Dit was denk ik pech hebben. Heb een goede BMI, ben pas 27 en ik rook en drink nooit dus ik neem mezelf ook niks kwalijk. In het begin dacht ik wel even heb ik iets verkeerd gedaan of..?
Wat supergaaf dat het echt een meisje is! Ben heel erg blij voor jullie!? 

Vind het ook super leuk voor je alleenmaarjongens..
Voel je niet bezwaard.. 
Dank jullie wel voor het medeleven.. iig.. lief..
Ik ben zelf nog in de verwerkperiode.. maar dat komt omdat ik er pas gister achter ben gekomen tijdens de 3mnd echo.. de eerste echo was nl wel goed.. kloppend hartje en al... ik voel me gelukkig net als jij juliaa ook niet schuldig.. ik leefde gezond en nam netjes mijn vitamientjes in.. dus gewoon pech gehad.. en waarschijnlijk toch iets niet goed.. wellicht speelt bij mij leeftijd wel een rol.. ben nl net 40 geworden.. dus echt veel tijd heb ik ook niet meer.. heb gelukkig wel al 3 gezonde oudere jongens.. maar had t zo leuk gevonden om met mijn huidige partner ook een kleintje te 'krijgen'..  maar goed..eerst dit maar afwachten mbt het verloop..hopelijk gaat t soepel.. en snel.. wacht jij het natuurlijk proces af juliaa? Lees wel dat dit btr is voor je lichaam.. en voor erna..

[quote quote=10329180]Vind het ook super leuk voor je alleenmaarjongens.. Voel je niet bezwaard.. Dank jullie wel voor het medeleven.. iig.. lief.. Ik ben zelf nog in de verwerkperiode.. maar dat komt omdat ik er pas gister achter ben gekomen tijdens de 3mnd echo.. de eerste echo was nl wel goed.. kloppend hartje en al… ik voel me gelukkig net als jij juliaa ook niet schuldig.. ik leefde gezond en nam netjes mijn vitamientjes in.. dus gewoon pech gehad.. en waarschijnlijk toch iets niet goed.. wellicht speelt bij mij leeftijd wel een rol.. ben nl net 40 geworden.. dus echt veel tijd heb ik ook niet meer.. heb gelukkig wel al 3 gezonde oudere jongens.. maar had t zo leuk gevonden om met mijn huidige partner ook een kleintje te ‘krijgen’.. maar goed..eerst dit maar afwachten mbt het verloop..hopelijk gaat t soepel.. en snel.. wacht jij het natuurlijk proces af juliaa? Lees wel dat dit btr is voor je lichaam.. en voor erna..[/quote]
Ja snap ik klavervier dat het voor jou op dit moment nog heel erg pijnlijk is. Ik kon de eerste dagen ook bijna alleen maar huilen, want het is zo gewenst! Maarja nu heb ik het dus een plekje kunnen geven en ga ervan uit dat we pech gehad hebben nam vanaf de positieve test compleet mama van davitamon met visolie net als bij de oudste. Voor die tijd de smelt tabletten foliumzuur. 
Hoop dat de volgende keer wel goed gaat. Mn moeder heeft namelijk 4 miskramen gehad voor ik kwam op haar 27e ook dus heb wel een beetje angst. na mij durfde ze het heel lang niet meer maar uiteindelijk is het wel goed gegaan en is ze op haar 38e weer bevallen. Denk dat de volgende keer sowieso niet onbezorgd wordt na een miskraam dat geldt voor iedereen.
Misschien dat je een iets verhoogde kans hebt door je leeftijd, maar dat zegt niet alles vandaar mn verhaal over mn moeder. En volgens onze verloskundige krijgt 1 op de 5 stellen een miskraam. Alleen er heerst een enorm taboe op heb ik het idee. 
Ik had met 9 weken een echo die 6.3 aangaf en de week later dus ook. Nu zou ik aankomende week 12 weken zijn dus het is al zon 6 weken niet goed en mn lichaam stoot niks af. Heb wel af en toe buikpijn, maar het zet niet door. Zou het liefst wachten maar dat wil ik ook niet te lang want ik wil door. Heb nog tot dinsdag voor ik ze krijg.
Op aanraden van mn verloskundige ga ik voor pillen ipv een curretage. als je wilt kan ik dat ook nog verder toelichten. 
Sorry heel verhaal geworden zo..

[quote quote=10329205] Ja snap ik klavervier dat het voor jou op dit moment nog heel erg pijnlijk is. Ik kon de eerste dagen ook bijna alleen maar huilen, want het is zo gewenst! Maarja nu heb ik het dus een plekje kunnen geven en ga ervan uit dat we pech gehad hebben nam vanaf de positieve test compleet mama van davitamon met visolie net als bij de oudste. Voor die tijd de smelt tabletten foliumzuur. Hoop dat de volgende keer wel goed gaat. Mn moeder heeft namelijk 4 miskramen gehad voor ik kwam op haar 27e ook dus heb wel een beetje angst. na mij durfde ze het heel lang niet meer maar uiteindelijk is het wel goed gegaan en is ze op haar 38e weer bevallen. Denk dat de volgende keer sowieso niet onbezorgd wordt na een miskraam dat geldt voor iedereen. Misschien dat je een iets verhoogde kans hebt door je leeftijd, maar dat zegt niet alles vandaar mn verhaal over mn moeder. En volgens onze verloskundige krijgt 1 op de 5 stellen een miskraam. Alleen er heerst een enorm taboe op heb ik het idee. Ik had met 9 weken een echo die 6.3 aangaf en de week later dus ook. Nu zou ik aankomende week 12 weken zijn dus het is al zon 6 weken niet goed en mn lichaam stoot niks af. Heb wel af en toe buikpijn, maar het zet niet door. Zou het liefst wachten maar dat wil ik ook niet te lang want ik wil door. Heb nog tot dinsdag voor ik ze krijg. Op aanraden van mn verloskundige ga ik voor pillen ipv een curretage. als je wilt kan ik dat ook nog verder toelichten. Sorry heel verhaal geworden zo..[/quote]
Je hoort toch gewoon bij de december groep dus doe vooral je verhaal hier! 
Wat lastig dat het allemaal niet vanzelf gaat nu. Wel fijn dat je het al een plekje hebt kunnen geven!

Hoop hier ook te mogen lezen dat je je nog bij een toekomstige uitgerekend groep hebt mogen aansluiten ?

Terug
Bovenaan