December 2020

@juliaa wat naar. Heel veel sterkte gewenst.❤?
Ik heb vorige week maandag eindelijk eerste echo gehad en gelukkig was alles in orde. Hartje klopt en muppet beweegt lekker. Mijn uitgerekende datum zou volgens deze echo 25 december zijn, een echt kerstkindje dus.
Ben nu vooral snel moe! Vooral rond 12 uur en dan weer rond 16 uur. Ik ga niet slapen dan, ben bang dat ik dan in de avond niet slaap...iemand tips?

[quote quote=10327949]
@juliaa wat naar. Heel veel sterkte gewenst.❤?
Ik heb vorige week maandag eindelijk eerste echo gehad en gelukkig was alles in orde. Hartje klopt en muppet beweegt lekker. Mijn uitgerekende datum zou volgens deze echo 25 december zijn, een echt kerstkindje dus.
Ben nu vooral snel moe! Vooral rond 12 uur en dan weer rond 16 uur. Ik ga niet slapen dan, ben bang dat ik dan in de avond niet slaap…iemand tips?
[/quote]
Hier gaat het wat op en af qua vermoeidheid. Hele dag vol energie maar zodra de kinderen in bed liggen ben ik ook écht gesloopt. Zorgen dat ik alles al gedaan heb voordat ze naar bed gaan en ik erna ook vroeg naar bed kan ? 

Morgen geslachtsbepaling! Hopen dat ze het ook goed kan zien. De nub was overduidelijk een meisje maar ik geloof het pas als ik het nu zelf ook kan zien. Spannenddddd! 

[quote quote=10328990]Helaas is het bij mij ook niet ok.. gister bij tweede echo geen kloppend hartje meer Met 10 weken…[/quote]

Heel veel sterkte klavervier! Vreselijk?

Terug
Bovenaan